فرماندار سروآباد از شهادت 2 نفر از نیروهای بسیجی بومی روستای ژیوار بخش هورامان این شهرستان در منطقه کوسالان بدست عوامل گروه های ضد انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۲۶۳۸
2 بسیجی بدست گروه های ضد انقلاب در سروآباد به شهادت رسیدند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، کوهسار دادور اظهار داشت: این دو نفر ساعت 8 صبح امروز از پایگاه هانه ی لار منطقه حفاظت شده کوسالان باز می گشتند که در کمین گروه های ضد انقلاب گرفتار شده و به شهادت رسیدند.

وی افزود: ایرج آداک و کمال فتحی بسیجیان مستقر در این پایگاه بودند که پس از پایان شیفت کاری در مسیر بازگشت به منازل خود در کمین ضد انقلاب افتادند.

فرماندار سروآباد با تسلیت این حادثه تروریستی تاکید کرد: عوامل ضد انقلاب که دستور اربابان خود را علیه ملت ایران اطاعت می کنند با این حمله تروریستی ثابت کردند دست از دشمنی با مردم کردستان بر نداشته و چون در مقابل اقتدار نظام اسلامی خفیف و خار هستند با این حرکات مذبوحانه سعی بر حفظ خود دارند.

وی یادآور شد: مردم شهرستان سروآباد و بخش اورامان همواره مرزدار غیور و علاقمند به اسلام و ایران هستند و این حملات تروریستی آنها را بیشتر مصمم می کند تا در سایه نظام مقدس اسلامی برای عمران و آبادانی و توسعه و پیشرفت شهرستان تلاش کنند.

دادور گفت: با مردم شریف شهرستان سروآباد عهد می بندیم راهرو این شهیدان باشیم و بدون تردید این شهیدان گرانقدر در جوار پیامبر مکرم اسلام (ص)، شهدای اسلام و اولیای الهی محشور خواهند شد و بهشت برین جای ابدی آنها خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها