رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که کانون مربیان فوتبال ایران مرکز تولید فکر است و همه اعضا برای ما قابل احترام هستند و نقد ها و نظرهای سازنده آنها را می پذیریم.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۷۰
تیم فروشی را در ایران ممنوع کردیم

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در نشست کانون مربیان فوتبال که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد حمایت و پشتیبانی این فدراسیون از آنها را اعلام کرد و اظهار داشت: کانون مربیان فوتبال ایران مرکز تولید فکر است و همه اعضا برای ما قابل احترام هستند و نقد ها و نظرهای سازنده انها را می پذیریم.

رییس فدراسیون فوتبال حمایت های دولت و وزیر ورزش و جوانان از توسعه و پیشرفت این رشته ورزشی را به عنوان یک نقطه قوت دانست و در بخش دیگری از سخنانش پیشرفت فوتبال تهران را مورد توجه قرار داد و توضیح داد: با توسعه و پیشرفت فوتبال در تهران همچون دیگر نقاط کشور موافقیم به همین دلیل از زمانی که به عنوان رییس فدراسیون فوتبال فعالیت خود را شروع کردم تیم فروشی را ممنوع کردیم و حتی جلوی انتقال تیم نفت تهران را گرفتیم.

وی با اشاره به حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برای تماشای دیدار ایران و بولیوی گفت: آنچه مسلم است حضور بانوان در استادیوم هم یکی از حقوق های شناخته فوتبال در دنیاست که خوشحالیم این مهم محقق شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها