عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین؛

بعید است آقای شریعتمداری به عنوان وزیر کار رای بیاورد

عضو کمیسیون برنامه وبودجه مجلس شورای اسلامی گفت: من موافق نیستم که آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شود.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۰۱
بعید است آقای شریعتمداری به عنوان وزیر کار رای بیاورد

حسن سلیمانی نماینده کنگاور و عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس در گفت‌‌وگو با خبرنگار جام جم آنلاین افزود: با شناختی که از آقای شریعتمداری دارم، قابلیت و توانایی پیگیری بسیاری از امور اقتصادی را دارند، اما مجلس قطعا به ایشان به عنوان وزیر دیگری رای نخواهد داد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قابلیت مدیریتی وزیر صنعت در مسائل کسب و کارآفرینی است، گفت: در زمان مدیریت آقای شریعتمداری تلاش شد آنچه نیاز تولید و مصرف هست، بر اساس برنامه منظم و مدنی طراحی شود، اما اتفاقات مهمی بروز و نمود پیدا کرد.

وی در خصوص اینکه اگر آقای شریعتمداری به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس معرفی شود واکنش نمایندگان چه خواهد بود، افزود: پیشنهاد می کنم با توجه به شرایط مجلس، نه دولت این کار را بکند نه ایشان پست جدید را بپذیرد، من حتی حضوری به عنوان دوست به دلیل اینکه برای ایشان احترام زیادی قائلم هستم، خدمتشان نصیحتی را گفتم و تاکید کردم اگر به عنوان وزیر رفاه معرفی شوند، بعید است رای بیاورند.

سلیمانی در خصوص استعفای شریعتمداری از وزارت صنعت نیز افزود: استعفا، تشخیص خود ایشان است. استعفا یعنی اینکه کسی نمی خواهد وزیر باشد و فردی که نمی‌خواهد در کابینه دولت حضور داشته باشد، نباید در راس یک وزارتخانه جدید قرار گیرد.

وی در پاسخ به اینکه چه دلیلی دارد دولت یک وزیر را از یک وزارتخانه بردارد در وزارتخانه دیگری به کار بگیرد، گفت: من اصلا اطلاعی از این تصمیم ندارم. ولی این اتفاق بحث مناسبی برای شخصیت جناب آقای شریعتمداری نیست چون ایشان کارشناسی با تجربه انقلابی و اقتصادی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها