در چند سال اخیر تورهای ترکیه بسیار مورد استقبال ما ایرانی‌ها قرارگرفته است البته هزینه‌های زیاد سفر شاید بسیاری از افراد را از سفر به ترکیه و خرید تورهای ترکیه منع کند اما ما تلاش کردیم تا ارزان‌ترین تورهای ترکیه را برای شما عزیزان در نظر بگیریم.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۲۵
تورهای گردشگری ترکیه

شما در این مقاله می‌توانید با ارزان‌ترین و بهترین تورهای ترکیه که شامل تورهای آنتالیا و تورهای استانبول آشنا شوید. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ارزان ترین تور ترکیه

سفر به ترکیه این روزها پایه ثابت سفرهای ما ایرانی‌ها است. اما با افزایش هزینه‌ها و گران شدن قیمت برخی تورها شاید سفر به ترکیه کمی دشوار شده باشد. اما خوشبختانه ما افتخار این راداریم تا با ارزان‌ترین قیمت، انواع تورهای ارزان ترکیه را برای شما عزیزان فراهم کنیم.

شما می‌توانید در سفر به ترکیه از جاذبه‌های گردشگری شهرهای مختلف این کشور بازدید کرده و به گشت‌وگذار و خرید در بازارهای آن بپردازید.

معمولاً تورهای ترکیه 3 الی 4 روزه و یا 7 الی 8 روزه هستند. این زمان فرصت بسیار خوبی است تا از چند شهر دیدنی و گردشگری ترکیه دیدن کنید البته اغلب شهرهای ترکیه به لحاظ گردشگری در وضع بسیار خوبی قرار دارند، اما در اینجا می‌خواهیم درباره 2 شهر بسیار مشهور و توریستی ترکیه یعنی استانبول و آنتالیا صحبت کنیم.

برای افرادی که به ترکیه سفر کرده‌اند این دو شهر بسیار معروف هستند و با آن به خوبی آشنا هستند. اما بیش‌ترین تفاوت ما با سایر تورهای گردشگری ارزان بودن قیمت تورها است.

خدمات تورهای گردشگری ترکیه

در تورهای ترکیه شما می‌توانید از خدمات ویژه‌ای استفاده نمایید که بسیار جذاب است. شما می‌توانید بنا به‌دلخواه خود هتل موردنظرتان را انتخاب کرده و در محل موردنظرتان اقامت داشته باشید. ارائه بلیت رفت‌وبرگشت به ترکیه و شهرهای آن نیز از دیگر خدمات اصلی تورهای ترکیه می‌باشد. در فرودگاه ترکیه شما می‌توانید از خدمات ترانسفر رایگان به هتل نیز استفاده کنید.

گردش در شهر و تورلیدر های بومی نیز از دیگر خدماتی است که می‌توان از آن استفاده کرد. در داخل هتل نیز می‌توانید از خدمات و امکانات موجود در هتل هم استفاده کنید. خدمات حمل‌ونقل بین‌شهری هم ازجمله خدماتی است که پیشنهاد می‌کنیم از آن استفاده کنید.

خدمات جانبی در تورهای ترکیه بسته به‌دلخواه شما انجام می‌شوند و شما می‌توانید خدمات موردنظرتان را از ما درخواست کنید.

تور آنتالیا

اما یکی از شهرهای گردشگری ترکیه آنتالیا است. شما هم می‌توانید از تورهای ترکیه که به‌صورت ترکیبی هستند استفاده کنید و هم می‌توانید تورهای ترکیه و مخصوص شهر آنتالیا را خریداری کنید. اگر بخواهید به‌صورت تک از تور آنتالیا استفاده کنید باید بگوییم که این تورها معمولاً 6 شب و 7 روزه هستند. در اینیک هفته شما می‌توانید از انواع جاذبه‌های گردشگری این شهر دیدن کرده و در بازارهای آنتالیا خریدهای خود را انجام دهید. خرید در ترکیه برای ایرانی‌ها بسیار معمول است؛ چراکه بیش‌تر برندهای معروف دنیا را می‌توانید در بازارهای این شهر پیدا کنید و این بسیار عادی است.

جاذبه های گردشگری آنتالیا در تورهای ترکیه

آنتالیا جاذبه‌های گردشگری در تور ارزان قیمت آنتالیا بسیار زیادی دارد. البته برخی از جاذبه‌های گردشگری این شهر بیش‌تر جنبه توریستی دارد. ما در اینجا می‌خواهیم چند جاذبه گردشگری مهم را معرفی نماییم.

ازجمله جاذبه‌ها گردشگری آنتالیا می‌توان به منطقه گردشگری لارا کوند، منطقه کمر، شهر آلانیا در اطراف آنتالیا، تور کشتی، تفریح رافتینگ، مناره کسیک، برج ساعت، مسجد کنگره‌دار، بندر کاله ایچی، پارک ملی آنتالیا، منطقه گردشگری ساید، شهر تاریخی المپیوس، یانارتاش، منطقه توریستی به لک، شهر گمشده، تفریح اسکی و تله‌کابین در ترکیه و غیره اشاره کرد که تنها تعدادی از جاذبه‌های طبیعی و توریستی این شهر زیبا هستند.

شما می‌توانید با کم‌ترین هزینه از همه آن‌ها دیدن کنید و از سفر به این شهر زیبا لذت ببرید. آنتالیا از آن دست شهرهایی است ارزش یک بار دیدن را دارد.

قیمت ارزان تور استانبول

استانبول یکی از شهرهای معمول برای سفر ایرانی‌ها است. البته شاید معروف‌ترین شهر توریستی ترکیه نیز به شمار بیاید. تورهای استانبول معمولاً به‌صورت 3 شب و 4 روز یا 6 شب و 7 روزه هستند و یا شما می‌توانید از تورهای ترکیبی که مشترک با چندین شهر دیگر است استفاده کنید. در صورت استفاده از تورهای ترکیبی زمان مسافرت شما طولانی‌تر خواهد شد. اما شما در همین مدت‌زمان هم می‌توانید از جاذبه‌ها گردشگری استانبول دیدن کرده و به گشت‌وگذار در شهر بپردازید. البته در قسمت بعد درباره جاذبه‌های گردشگری و توریستی این شهر صحبت خواهیم کرد. شما در سفر به استانبول و تورهای ترکیه می‌توانید از بیمه مسافرتی نیز بهره‌مند شوید و از خدمات بی‌نظیر تورهای ترکیه لذت ببرید.

بهترین نقاط دیدنی استانبول در تورهای ترکیه

دیدنی‌ها و تفریحات و مراکز گردشگری استانبول بی‌شمارند، در اینجا می‌خواهیم به معرفی تعدادی از این جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بپردازیم. ازجمله مشهورترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی این شهر می‌توان به کاخ توپکاپی، مسجد ایاصوفیه، خیابان استقلال، کاخ دولما باغچه، مسجد آبی معروف به مسجد سلطان احمد، مسجد سلیمانیه، کلیسا چورا، بازار قدیمی، حمام خرم سلطان، پارک گلخانه، جزایر پرنس، کلیسا آب‌انبار، موزه باستان‌شناسی استانبول، تنگه به سفر و بسیاری دیگر از جاذبه‌های گردشگری این شهر ازجمله دیدنی‌ها و جاذبه‌های استانبول به شمار می‌روند. شما نیز می‌توانید با استفاده از ارزان‌ترین تورهای استانبول و کشور ترکیه که برای شما در نظر گرفته‌ایم به این شهر زیبا سفر کنید و از مراکز گردشگری آن دیدن کنید.

منبع: https://safaryar.net/tours

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها