رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری رویترز اعلام کرد: بولتون دیگر مثل قبل به‌دنبال جنگ با همه نیست.
کد خبر: ۱۱۶۸۱۲۷
بولتون دیگر مثل قبل به‌ دنبال جنگ با همه نیست

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، دونالد ترامپ در مصاحبه اخیر خود با خبرگزاری رویترز اعلام کرد: جان بولتون (مشاور امنیت ملی آمریکا) از زمانی که به ما در کاخ سفید پیوسته، برخی از مواضع افراطی خود را کنار گذاشته است.

رئیس‌جمهور آمریکا در این مصاحبه گفت: او فرد فوق‌ العاده‌ ای است و واقعا سخت کار می‌کند. آیا دیدگاه های وی همانند ۲۰ سال گذشته است که می‌ خواست با همه بجنگد و اگر می شد، همزمان با ۵ کشور؟ نه. دیدگاه‌های او دیگر آن طور نیست.

«دِیلی بیست» جمعه ۳ شهریور ما نیز در گزارشی اعلام کرده بود: برخی از مشاوران امنیتی و تندرو دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نگران هستند که مبادا وی قصد حرکت به سمت توافق با ایران را داشته باشد.

این رسانه آمریکایی اعلام کرد: در حالی که ترامپ به مشاور امنیت ملی خود گفته است که نمی‌گذارد جنگ با ایران را شروع کند؛ برخی مشاوران وی نگران برخی از صحبت های او مبنی بر احتمال مذاکره با ایران در مجمع عمومی سازمان ملل هستند.

بر اساس اعلام این رسانه، این در حالی است که رئیس جمهور آمریکا در خصوص جنگ با ایران نظری مخالف داشته و تنها به دنبال آن است تا ثابت کند می تواند به توافقی بهتر از باراک اوباما رئیس جمهوری پیشین این کشور با تهران دست یابد.

«دِیلی بیست» در بخشی از این گزارش نوشته بود: زمانی که جان بولتون مشاور امنیت ملی این کشور وارد کاخ سفید شد، ترامپ از او استقبال کرد و گفت: نمی‌گذارم جنگ با ایران را شروع کنی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها