فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف ۵ میلیون و ۱۷۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۹۵۵
کشف بیش از ۵ میلیون نخ سیگار خارجی قاچاق در زنجان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از مهر، سردار علی آزادی افزود: مأموران پلیس آگاهی استان، از اخباری مبنی بر نگهداری انواع سیگار خارجی قاچاق مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان پلیس آگاهی ، نماینده اداره نظارت بر اماکن ، تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت، طی یک عملیات از انبار مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه ۵ میلیون و ۱۷۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق فاقد مدارک و احتکار شده،کشف و توقیف شد.

آزادی با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله های قاچاق احتکار شده را ۵ میلیارد و ۳۵۵ میلیون ریال برآورد کردند، گفت: با توجه به عدم اعلام موجودی کالاها توسط صاحب آن، محل توسط نماینده اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمپ و اقلام مکشوفه به همراه مالک آن به هویت معلوم برای تعیین تکلیف و سیر مراحل قانونی تحویل اداره صنعت و معدن و تجارت استان شد.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها