مرد میانسالی که نخبه‌ آی تی را با پرت کردن چاقو به قتل رسانده بود، برای دومین بار پای میز محاکمه قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۳۱

به گزارش جامجم، رسیدگی به این پرونده از 19 تیر سال گذشته و به دنبال کشته شدن پسر 25سالهای به نام نیما در دستور کار پلیس قرار گرفت. شواهد نشان میداد این پسر هنگام فرار از خانه مرد میانسال با یک ضربه چاقو به سینهاش زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. این پسر ساعتی بعد به خاطر خونریزی شدید ناشی از برخورد چاقو با قلبش جان سپرد. به این ترتیب مرد 50ساله به نام مصطفی بازداشت شد و به پرتاب کردن چاقو اعتراف کرد.

متهم خرداد امسال در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی توکلی و با حضور یک قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد. در این جلسه اولیای دم برای مصطفی حکم قصاص خواستند.

پدر نیما در حالی که اشک میریخت، گفت: پسرم مهندس آیتی و از نخبههای دانشگاهی بود که این مرد بیرحمانه او را کشت.

سپس متهم در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: آن روز پسر جوان را در حال ورود به خانه دیدم، همسرم خیاط است و فکر کردم مشتری اوست. چند لحظه بعد به خانه رفتم. دخترم با دیدن من دستپاچه شد و همزمان پسر جوان از دستشویی داخل حیاط بیرون آمد و فرار کرد. با همسرم که بیرون بود تماس گرفتم و خواستم به خانه بیاید.

او هم وقتی آمد تلفنی مشغول صحبت با پسر جوان شد. گوشی را از همسرم گرفتم و از پسر جوان خواستم به خانهمان بیاید تا ببینم برای چه کاری وارد خانهام شده بود. وقتی پسر جوان آمد با هم درگیر شدیم که او فرار کرد. من هم چاقوی غلافداری را که روی تخت کنار حیاط بود برداشتم و به سوی او پرت کردم که به سینهاش اصابت کرد. دقایقی بعد مرا به کلانتری بردند و در بازداشتگاه بودم که فهمیدم پسر جوان فوت شده است.

در ادامه قضات دادگاه برای بررسی بیشتر گزارش پزشکی قانونی و احضار شهود جلسه دادگاه را تجدید کردند. دیروز دومین جلسه دادگاه برگزار شد که در آن، یکی از شاهدان گفت: من در صحنه درگیر حضور داشتم و دیدم که متهم چاقو را پرتاب کرد. جراحت کوچک بود و دیده نمیشد. او بعد از مصدوم شدن به دیوار تکیه داد و اورژانس به محل آمد. پزشکی قانونی هم اعلام کرد ضربه کشنده بوده است. در ادامه وکیل متهم نیز در دفاع از موکلش گفت: پزشکی قانونی نمیتواند اعلام کند ضربه کشنده بوده است. موکلم همچنان نظر دارد قصد کشتن نداشته است.

پس از دفاعیات وکیل متهم قضات برای تصمیمگیری وارد شور شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها