واکنش آمانو به اظهارات نخست وزیر رژیم صهیونیستی:

آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هر اطلاعات دریافتی را معتبر تلقی نمی‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت:رژیم صهیونیستی از روند روبه پیشرفت جمهوری اسلامی ایران درعرصه جهانی رضایت ندارد لذا همه تلاش خود را می‌کند که این مسیر را منحرف کند.
کد خبر: ۱۱۶۷۳۵۵
رژیم‌صهیونیستی از روند رو به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران رضایت ندارد

به گزارش جام جم آنلاین، سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی جمهوری اسلامی ایران را دشمن واقعی خود می داند افزود:رژیم غاصب و اشغالگر قدس همه تلاش خود را می‌کند تا از ایران چهره‌ ای غیر قابل مذاکره،غیر قابل توافق و غیر قابل پذیرش در عرصه بین المللی بسازد لذا با ایجاد شوهای کمدی در سازمان ملل به دنبال اهداف خود می چرخد.

وی با تاکید بر اینکه پشت پرده چنین نمایش‌های صهیونیستی، آمریکایی ها قرار دارند تاکید کرد: آنان با یکدیگر تقسیم کار می‌کنند و توافقاتی دارند؛ لذا یه روز شاهدیم که نتانیاهو قطعات موشک ،یک روز عکس بمب و روز دیگر عکس ساختمان متروکه را در سازمان ملل متحد می آورد تا ایران را کشوری خطرناک برای جامعه جهانی که باید با آن برخورد شود نشان دهد.

نقوی در مورد فرار روبه جلوی رژیم صهیونیستی که منجر به تامین منافع آمریکا و ال سعود می شود گفت: آل‌سعود و آمریکایی ها از پروژه ای از سوی رژیم اشغالگر قدس تدارک دیده ، سود می برند منتها منافع رژیم صهیونیستی با آمریکایی ها و ال سعود متفاوت است ولی این حرکات قطعاً تقویت کننده منافع این کشورهاست.

وی افزود:آمریکایی ها نفت می خواهند و تلاش می کنند با ایجاد نا امنی در منطقه سلاح بفروشند ،رژیم صهیونیستی نیز به امنیت احتیاج دارد و عربستان سعودی نیز می خواهد در منطقه آقایی و قدرتنمایی کند.لذا هرچند منافع آنان با یکدیگر متفاوت است اما به صورت مشترک یکی است و نقطه اشترک دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی تاکید کرد:آمریکایی‌ها ایران را مزاحم چپاول منطقه ای خود می دانند و صهیونیست‌ها؛کشور را مزاحم امنیت خود،و عربستان نیز جمهوری اسلامی ایران را مزاحم اقتدارخود ارزیابی می کند بنابراین طبیعی است که سه کشور با یکدیگر تبانی کنند تا ما را در عرصه بین الملل بد نام نماید.

وی با اشاره به اینکه این کشورها با چنین ترفندهایی منافع خود را جستجو می کنند گفت:آنها به دنبال دنبال انزوای ایران هستند و می خواهند جمهوری اسلامی ایران را به‌عنوان خطر جدی به جامعه جهانی معرفی کنند.

نماینده ورامین در خصوص واکنش ایران به رفتارها و سیاست های دشمنان گفت: قطعاً ما در عرصه بین المللی باید حضور فعال داشته باشیم و سیاست‌هاو مواضع خود را همانطور که آقای رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل مواضع کشور را به حق تبیین و توضیح دادند دنبال کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس افزود:ما باید در عرصه بین الملل فعال باشید و اسناد و مدارکی را ارائه کنیم که رژیم صهیونیست را به واسطه تجاوز ها و خطراتش که جامعه جهانی را هدف قرار داده به جامعه بین الملل معرفی و آگاه کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها