مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: پرداخت وام ضروری به بازنشستگان کشوری از فردا شنبه هفتم مهر آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۶۶۶۸۷
آغاز پرداخت وام ضروری به بازنشستگان از فردا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، جمشید تقی زاده با اعلام برنامه رونمایی از پرداخت وام 5 میلیون تومانی به 400 هزار بازنشسته گفت: نام نویسی از بازنشستگان متقاضی در شهریور به پایان رسید و پرداخت وام به بازنشستگان از روز شنبه 7 مهر آغاز خواهد شد.
وی گفت: 250 هزار نفر در سایت صندوق بازنشستگی ثبت نام کرده اند که وام 5 میلیون تومانی را با کارمزد 4 درصد دریافت می‌کنند و بقیه متقاضیان نیز در ماه های آینده وام می گیرند.
تقی زاده با بیان این که متقاضیان می توانند برای دریافت وام ضروری خود به بانک عامل(بانک صادرات) مراجعه کنند، گفت: در سه ماهه آخر سال نیز بقیه موارد ثبت نام ها انجام می شود تا سقف 400 هزار بازنشسته کامل شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: صندوق برنامه‌ریزی برای مسکن بازنشستگان را در نظر گرفته و طرحی را پیش بینی کرده است که امیدواریم با همکاری وزارت راه و شهرسازی و همچنین شهرداری‌های سراسر کشور ساخت مسکن بازنشستگان صندوق بازنشستگی را ساماندهی کنیم .
تقی زاده افزود: مسکن بازنشستگی فصل جدیدی برای بازنشستگان است و همچنین بسته حمایتی و درمانی بازنشستگان در عقد قرارداد جدید با بیمه تکمیلی افزایش پیدا خواهد کرد تا حمایت بیشتری در حوزه درمانی از بیماران صعب العلاج انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها