تالین طهماسیان در گفت‌وگو با جام جم آنلاین مطرح کرد؛

تولد دوباره بسکتبال بانوان در ایران و ارائه نمایش جهانی

تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران برای نخستین بار قرار است در رقابت های المپیک جوانان شرکت کند، رقابت هایی که در این دوره به میزبانی بوینس آیرس پایتخت آرژانتین برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۴۷۰
المپیک آرژانتین، فصل جدید بسکتبال بانوان ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال ، تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران ایران در حالی رقابت های المپیک جوانان خواهد شد که تا پیش از این سابقه حضور در این رقابت ها را نداشته است.

در دو سال اخیر بسکتبال بانوان ایران جان گرفته است و در رقابت های برون مرزی متعددی شرکت می کند اما المپیک آرژانتین حساب جداگانه ای دارد. المپیک بزرگ ترین عرصه برای محک تیم هاست، تیم بی تجربه اما پر از انگیزه ایران با حضور در این رقابت ها نه تنها محک جدی و بسیار بزرگی را تجربه خواهد کرد که به روند رو به رشد خود صرف نظر از هر نتیجه ای ادامه خواهد داد.

ملی پوشان بسکتبال سه نفره ایران در این رقابت ها با تیم های رومانی، آلمان، مجارستان و چین در گروه نخست قرار دارد. از این جمع تیم های آلمان ، مجارستان و چین مدعی قهرمانی هستند. البته گروه A که ایران در آن قرار دارد تنها گروه مرگ بسکتبال سه نفره دختران المپیک آرژانتین محسوب نمی شود ، سایر گروه ها نیز مدعیان متعددی درون خود دارند.

گروه بندی بسکتبال سه نفره المپیک جوانان آرژانتین در بخش زنان

گروه A: رومانی، ایران، آلمان، مجارستان و چین

گروه B: اوکراین، ونزوئلا، سریلانکا، مصر ، آمریکا

گروه C: آندورا، فرانسه، اندونزی، مکزیک، آرژانتین

گروه D: استونی، هلند، چک، اسپانیا ، استرالیا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها