ناپدید شدن مرموز کارمند بانک مرکزی

کارمند بانک مرکزی پیش از سفر به شمال کشور به طور مرموزی ناپدید و سه روز بعد از این ماجرا خودرویش در ارتفاعات کوهستانی سوادکوه کشف شد .
کد خبر: ۱۱۶۳۵۵۰

به گزارش جام‌جم، سی و یکم مرداد امسال زن میانسالی با حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران و طرح شکایتی اعلام کرد که پسر 30 ساله‌اش ناپدید شده و تاکنون او را نیافته است.

وی به افسر تحقیق گفت: چند سال پیش شوهرم فوت کرد و من و تنها پسرم به نام معین با هم در خانه‌ای در خیابان امام خمینی(ره) زندگی می‌کردیم. او هشت سال است که به عنوان کارمند در اداره بانک مرکزی کار می‌کند. او از شش ماه پیش تصمیم گرفت که مستقل شود. من هم قبول کردم اما برای این‌که از من دور نباشد، خانه‌ای در نزدیکی محل زندگی‌ام اجاره کرد و به من سر می‌زد .

زن میانسال ادامه داد: روز چهارشنبه قرار شد که او کارهایش را انجام دهد و بعد سراغم بیاید و با هم به شمال کشور برویم. وسایلم را جمع‌وجور کردم و منتظر پسرم شدم اما از او خبری نشد. چند بار با تلفن همراهش تماس گرفتم که پاسخ نداد. دلنگران شدم و با کلیدی که از خانه او داشتم به آنجا رفتم. او در آنجا نبود و حتی تلفن همراهش را در خانه جا گذاشته بود. با دوستان و همکارانش و حتی برخی اقوام که با او در ارتباط بودند، تماس گرفتم اما کسی از او خبری نداشت.

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران و با دستور بازپرس رضوانی، تحقیقات پلیسی برای یافتن جوان گمشده ادامه یافت. مشخصات او و خودرویش در اختیار گشت‌های انتظامی پلیس قرارگرفت تا به محض مشاهده خودرو آن را متوقف کنند. تحقیقات برای یافتن جوان گمشده ادامه داشت تا این‌که بعد از سه روز پلیس سوادکوه خودروی معین را در این شهر پیدا کرد اما از راننده خبری نبود.

تحقیقات پلیسی همچنان برای یافتن مرد گمشده و رازگشایی از سرنوشت او ادامه دارد. این در حالی است که با درخواست بازپرس پرونده تصویر مرد گمشده در روزنامه چاپ می‌شود تا چنانچه هموطنان از سرنوشت او اطلاعاتی در دست دارند موضوع را به پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها