تیم های ملی والیبال زنان و مردان ایران هم اکنون در دو تورنمنت در کشورهای مجارستان و اسلوونی به سر می برند.
کد خبر: ۱۱۶۳۱۷۷
مردان والیبالیست ماراتن «ست‌ها» را باختند ، زنان والیبالیست پرقدرت آغاز کردند

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدار دوستانه خود در تورنمنت 4 جانبه اسلوونی که در شهر لیوبلیانا این کشور برگزار می‌شود به مصاف میزبان رفت با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد. این دیدار یک ماراتن تمام عیار برای هر دو تیم بود.

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای مقابله با تیمی که هدایت آن را اسلوبودان کواچ، سرمربی پیشین تیم ملی ایران بر عهده داشت از سعید معروف، امیر غفور، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، محمد موسوی، علی شفیعی و مهدی مرندی (لیبرو) استفاده کرد.

ایران ست های اول و چهارم را برد اما ست های دوم، سوم و پنجم را واگذار کرد.

تیم ایران در سومین و آخرین بازی تدارکاتی پیش از آغاز مسابقات قهرمانی جهان از ساعت 23:45 روز شنبه به مصاف کانادا خواهد رفت. هدایت کانادا بر عهده استفان آنتیگا، سرمربی فرانسوی و پیشین تیم ملی لهستان است.

تیم ملی ایران که خود را برای شرکت در مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان 2018 به میزبانی مشترک بلغارستان و ایتالیا آماده می‌کند، در گروه D این مسابقات با پورتوریکو، بلغارستان، کوبا، لهستان و فنلاند رقابت خواهد کرد.

مسابقات تیم ملی ایران از چهارشنبه 21 شهریور ماه 1397 در سالن «ورزش و فرهنگ» شهر وارنا کشور بلغارستان آغاز خواهد شد.

گام محکم تیم والیبال بانوان ایران

تیم ملی بانوان ایران در تورنمنت سلش پیتر اولین دیدار خود را با برد آغاز کرد.

بانوان ایران در دیدار با تیم گودلو که در سوپر لیگ مجارستان حضور دارد، موفق شدند با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دهند تا اولین گام را با برد و به بهترین شکل بردارند.

والیبالیست های ایران در ست اول این مسابقه موفق شدند با نتیجه 25 بر 21 حریف خود را شکست دهند. تیم ایران در ست دوم نیز عملکرد بسیار خوبی داشت و با نتیجه 25 بر 17 حریف را شکست داد تا یک ست با پیروزی فاصله داشته باشد.

تیم ایران در ست سوم نیز به عملکرد بی نقص خود ادامه داد و این ست را نیز با نتیجه 25 بر 19 به پایان رساند تا با نمایشی مقتدرانه اولین گام را در این تورنمنت بردارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها