عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین؛

سخنان رئیس دستگاه اجرایی کشور قانع کننده نبود

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس با رای ندادن به پاسخ های رئیس جمهور اعلام کردند که از سخنان رئیس دستگاه اجرایی کشور قانع نشدند.
کد خبر: ۱۱۶۱۵۸۳
سخنان رئیس دستگاه اجرایی کشور قانع کننده نبود

به گزارش جام جم آنلاین، شهاب نادری نماینده پاوه با اشاره به اینکه نمایندگان مجلس با سوال از رئیس جمهور به ملت اعلام کردند که نسبت به اتفاقات اقتصادی کشور حساس هستند، افزود: تحولات ارزی بیکاری و تورم در جامعه به وضوح قابل رویت است. ولی رئیس جمهور بدون در نظر گرفتن این مشکلات، سخنانی را مطرح کرد که پاسخ افکار عمومی نبود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس در هنگام تشکیل دولت، با قوه مجریه تعامل کافی و لازم را به هنگام رای اعتماد به وزرا داشت. اما اکنون به دلیل بی کفایتی ها، استیضاح وزرا و تغییر کابینه مد نظر است. چون متاسفانه با توجه به شرایط کشور خروجی رضایت بخشی دیده نمی شود.
وی با بیان اینکه نمایندگان ملت هیچگاه از موضع خود در مورد رفاه و حل مشکلات اساسی مردم کوتاه نمی آیند، گفت: سوال از رئیس جمهور این پیام را داشت که دولت فکری به حال خودش بکند. چون اگر کوتاهی کند مشکلات بیشتر خواهد شد.

نماینده پاوه پاسخ های رئیس جمهور در صحن علنی را تنها یک سخنرانی دانست و افزود: سخنان مقام معظم رهبری در حفظ وحدت فصل الخطاب نمایندگان است. لذا شاهد بودیم که آقای روحانی با حفظ کرامت، در مجلس حاضر شدند وحرف های خود را زدند و نمایندگان مجلس نیز دل نگرانی هایشان را مطرح کردند و اعلام نمودند که از عملکرد و مدیریت تیم اقتصادی دولت ناراحت هستند.

وی رای عدم رضایت نمایندگان به پاسخ های رئیس جمهور را نشان دهنده نظر افکار عمومی دانست و تاکید کرد: نیاز است که تیم اقتصادی دولت هر چه سریعتر تغییر کند و تیم مقتدرتری در شرایط فعلی بر مسند کار قرار گیرد. چون از دست دادن زمان نمی تواند به نفع کشور باشد.

فاطمه امیری - خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها