کار تیم تیراندازی با کمان ایران در بازی های آسیایی 2018 رسما تمام شد و این تیم تنها با کسب یک مدال برنز به ایران برمی گردد.
کد خبر: ۱۱۶۱۴۰۲
ره آورد تیر وکمان از بازی های آسیایی /  یک برنز، یک ازدواج و یک ناهار!

به گزارش جام جم آنلاین ، تیم ملی تیر اندازی با کمان کامپوند بانوان ایران صبح امروز به مصاف تیم چین تایپه رفت و با نتیجه ۲۲۱ بر ۲۲۵ رقابت را واگذار کرد تا مدال برنز را از دست بدهد. با این نتیجه تیم تیراندازی با کمان ایران رسما به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

تیم ملی تیروکمان در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ۱۳ کماندار متشکل از صادق اشرفی، میلاد وزیری، عرفان ارژنگی‌پور، امین پیرعلی و زهرا نعمتی در ریکرو و اسماعیل عبادی، نیما محبوبی، امیر کاظم‌پور، مجید قیدی، پریسا براتچی، راحله فارسی، مینو عابدی و فرشته قربانی در کامپوند زنان و مردان حضور پیدا کرد که تنها یک مدال برنز حاصل کار این ۱۳ کماندار بود.

این در حالی است که تیم تیروکمان ایران در دوره گذشته بازی های آسیایی یعنی اینچوئن 2014 مدال طلا هم کسب کرده بود.

تیم ایران در جاکارتای 2018 اما با حواشی متعددی دست و پنجه نرم کرد.

جنجال بزرگ زمانی بود که زهرا نعمتی به دلیل اینکه به او زمان مسابقه اش اشتباه اعلام شده بود رقابت های مرحله یک هشتم نهایی را از دست داد. به زهرا گفتند که وقت ناهار است و مسابقات بعدی او ساعت 14 آغاز می شود. نعمتی بی خبر از اینکه زمان مسابقه به او اشتباه اعلام شده است محل برگزاری رقابت‌ها را ترک می کند اما زمانی که متوجه می شود چه اشتباه بزرگی به وقوع پیوسته سریع به محل مسابقات برمی گردد هر چند دیگر خیلی دیر شده بود. این اتفاق تلخ نه تنها شانس نعمتی را برای کسب مدال از بین برد حتی باعث شد بازتاب بین المللی هم داشته باشد.

حاشیه دیگر تیم ملی تیراندازی با کمان ایران اعلام خبر ازدواج دو ملی پوش این تیم یعنی پریسا براتچی و مجید قیدی بود. پس از اینکه خبر ازدواج این دو در اردوی تیم ملی منتشر شد بلافاصله این خبر نیز به گوش رسید که از ازدواج این زوج ورزشکار یک سال می گذرد! در واقع اعلام ازدواج این دو تلاشی برای کمرنگ جلوه دادن عملکرد ضعیف کمانداران و جنجال بزرگ اتفاق زهرا نعمتی بود.

به هر حال با همه این حاشیه و این عملکرد ضعیف تیم تیر و کمان ایران به کار خود امروز در بازی های آسیایی پایان داد.

روز گذشته تیم میکس کامپوند با ترکیب نیما محبوبی و فرشته قربانی به مصاف سنگاپور رفت و با شکست این تیم به تنها مدال برنز تیروکمان در بازیهای آسیایی دست یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها