بازی های آسیایی 2018 جاکارتا / اندونزی

پیروزی ساحلی بازان والیبال ایران در آغاز دور گروهی

تیم های ملی الف و ب والیبال ساحلی ایران با پیروزی برابر تیمور شرقی و تایلند دور گروهی بازی های آسیایی 2018 اندونزی را با پیروزی آغاز کردند.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۹۷

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، رقابت های والیبال ساحلی بازی های آسیایی 2018 اندونزی از ظهر امروز(یک شنبه) آغاز شد که تیم های ملی الف و ب ایران موفق شدند با برتری برابر تیمور شرقی و تایلند دور گروهی را با پیروزی شروع کردند.

در یکی از نخستین دیدار ها که از ساعت 13:10 آغاز شد تیم ملی والیبال ساحلی ب ایران با ترکیب آرش وکیلی و بهمن سالمی موفق شد برابر تایلند(جونگکلانگ - خائولومتارن) با نتیجه دو بر صفر و با امتیاز های 21 بر 17 و 21 بر 18 به پیروزی رسید و باید در دومین دیدار خود در بازی های آسیایی فردا از ساعت ۱۲:۲۰ به وقت تهران در برابر تیم مالدیو قرار بگیرد.

سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران به همراه نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی و سفیر ایران در اندونزی از نزدیک نظاره گر این بازی بودند.

همچنین تیم ملی الف ایران با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی توانست در اولین بازی دور گروهی با حساب دو بر صفر و با امتیاز های 21 بر 12 و 21 بر 10 از سد تیمور شرقی(رابسون - اینوچنسیو) بگذرد و باید در دومین بازی روز سه شنبه از ساعت 12:20 به وقت تهران به مصاف ژاپن برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها