محسن فروزان، دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره آخرین وضعیت خود به جام‌جم گفت: شرایط خوبی را سپری می‌کنم. خوشبختانه دوباره به تبریز برگشتم. واقعیت این است صمیمت فوق‌العاده‌ای در قلب مردم آذربایجان وجود دارد که این مسائل، روحیه‌ام را صد برابر بهتر می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۵۳

او اضافه کرد: از وقتی فهمیدم بهخاطر اضافه وزن از تیم ملی خط خوردم، تصمیم گرفتم وزنم را کاهش دهم. در تمرینات اخیر، حداقل هفت هشت کیلوگرم وزن کم کردم و حالا در ایدهآلترین شرایط ممکن قرار دارم. این وضعیت بدنی به من کمک میکند تا تمرینات بهتری داشته باشم و خودم را در بازیها نشان بدهم. من باید بتوانم اعتماد کادرفنی را جلب کنم و همیشه برای رسیدن به بهترین فرم بازی، بجنگم. این موضوع برایم از اهمیت زیادی برخوردار است.

فروزان در مورد دیدار این هفته مقابل استقلال نیز گفت: خودم را یک هوادار استقلال میدانم اما بازیکن تراکتورسازی هستم و با افتخار به دیدار این تیم میروم. امیدوارم هر دو تیم، بازی زیبایی را به نمایش بگذارند و تیمی به عنوان پیروز بتواند به رختکن برگردد که لیاقتش را دارد.

تیم ما واقعا تیم خوبی است و با حضور مسعود شجاعی و اشکان دژاگه بهتر هم شده و امیدواریم در کنار هم بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را از دیدار مقابل استقلال بهدست بیاوریم زیرا در نیم فصل اول نیاز مبرمی به جمع کردن امتیازات داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها