شمارش معکوس برای آغاز هجدهمین دوره بازی های آسیایی جاکارتا ؛

توفانی به نام «انرژی آسیا»

ثبت‎نام نهایی کاروان ایران در بازی‎های آسیایی با صدور مجوز برای ۳۷۸ ورزشکار همراه بود؛ این تعداد ورزشکار نسبت به آماری که پیش از این ارائه شده بود، با کاهش مواجه شده است.
کد خبر: ۱۱۵۷۵۷۶
مجوز حضور ورزشکاران ایران برای بازی های آسیایی صادر شد

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، نشست نهایی ثبت نام (DRM) کشورهای شرکت کننده در هجدهمین دوره بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا – پالمبانگ از صبح جمعه در دفتر ستاد برگزاری این دوره از بازی ها در شهر جاکارتا آغاز شد. به همین منظور نصراله سجادی سرپرست کاروان اعزامی کشورمان همراه با اصغر رحیمی و عاطفه اسلامیان معاونین کاروان و همچنین دهخدا عضو کادر سرپرستی چهارشنبه شنبه راهی اندونزی شدند.

اعضای کادر سرپرستی کشورمان پس از چهار روز نشست با مسئولان ستاد برگزاری بازیها در نهایت ساعاتی پیش ترکیب نهایی کاروان اعزامی ایران به این دوره از بازیها را نهایی کردند.

بر این اساس ۲۸۰ ورزشکار مرد، ۹۸ ورزشکار زن و در مجموع ۳۷۸ ورزشکار ایرانی در ۴۲ رشته ورزشی راهی این دوره از بازیها خواهند شد.

تعداد اعضای کادر فنی و سرپرستی کاروان ایران نیز ۲۱۴ نفر نهایی شد. برای مشاهده جدول تعداد ورزشکاران اعزامی در هر رشته اینجا کلیک کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها