طی احکامی جداگانه از سوی معاون سیمای رسانه ملی

مدیران جدید شبکه یک و پنج سیما منصوب شدند

معاون سیمای رسانه ملی در احکامی، مجید زین العابدین و جواد رمضان نژاد را به سمت مدیریت شبکه های یک و پنج سیما منصوب کرد.
کد خبر: ۱۱۵۱۸۴۰
مدیران جدید شبکه یک و پنج سیما منصوب شدند

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، دکتر میرباقری معاون سیمای رسانه ملی با صدور حکمی، مجید زین العابدین را به مدیریت شبکه یک سیما منصوب و از خدمات علی رضا برازش در دوره تصدی در این سمت قدردانی کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است:

جناب آقای مجید زین العابدین

نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند جنابعالی در رسانه ملی، به موجب این حکم به سمت «مدیر شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید. انتظار دارد با بهره گیری از الگوی کارآمد و اثربخش مدیریت پیام و افزایش ضریب نفوذ شبکه، عمق بخشی به برنامه ها با اتکاء بر مطالعات مخاطب پژوهی و مقابله با جنگ نرم دشمن و آرایش رسانه ای نظام سلطه و نیز ارتقاء سطح کیفی برنامه سازی در همه موضوعات و قالب های برنامه‌ای؛زمینه‌های گسترش و تعمیق دین باوری و ارزش های اخلاقی، معنوی و انقلابی؛ و افزایش سرمایه اجتماعی کشور را با استفاده از نظرات کارشناسان متعهد و خبره و بکارگیری مدیران و هنرمندان پرتوان و متعهد فراهم سازید.

توفیقات روزافزون شما را برای عمق بخشی به گفتمان انقلاب اسلامی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، ارتقاء کیفیت زندگی و ایجاد نشاط و امید در جامعه، پیشبرد اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند متعال خواهانم.

وظیفه خود می‌دانم از زحمات ارزشمند جناب آقای مهندس علیرضا برازش در طول مدیریت این شبکه صمیمانه قدردانی و سپاسگزاری کنم.

توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

مرتضی میرباقری / معاون رئیس سازمان در امور سیما

از جمله سوابق «مجید زین‌العابدین» می‌توان ریاست شورای اقتصاد و ریاست شورای ورزش در سازمان صدا و سیما ، مدیریت شبکه های سه و پنج سیما، مدیریت طرح و برنامه شبکه سه سیما، مدیریت گروه اجتماعی شبکه خبر، سردبیری بخش های خبری و تهیه کنندگی برنامه‌های سیاسی را برشمرد.

انتصاب مدیر شبکه پنج سیما

همچنین معاون سیمای رسانه ملی در حکمی جواد رمضان نژاد را به سمت مدیریت شبکه پنج سیما منصوب کرد.

دکتر میرباقری در حکم انتصاب جواد رمضان نژاد بر اهتمام ویژه روی موضوعات اقتصادی، اجتماعی، علمی و فرهنگی استان تهران تاکید کرده است.

متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای جواد رمضان نژاد

نظر به تعهد و تجربیات جنابعالی در رسانه ملی به موجب این حکم به سمت «مدیر شبکه پنج (شبکه تهران) سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

عنوان شبکه پنج، شبکه تهران بیانگر اهمیت استان و شهر تهران به عنوان پایتخت کشور عزیزمان در مجموعه مناسبات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و علمی ایران اسلامی است. انتظار دارد با بهره‌گیری از راهنمایی‌ها و کمک‌های نهادهای ذیربط در انجام این مأموریت اهتمام ویژه‌ای داشته باشید.

ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، توجه به مسایل شهروندی، معرفی و شناساندن ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی پایتخت و استمرار توجه به «اقتصاد مقاومتی» از اهم وظایف شما به شمار می‌رود.

شایسته است از تلاش‌های ارزشمند جناب آقای مجید زین‌العابدین در طول مدیریت این شبکه صمیمانه سپاسگزاری کنم. توفیق روزافزون شما را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

مرتضی میرباقری / معاون رئیس سازمان در امور سیما

«جواد رمضان‌نژاد» متولد سال 1356 و دانش آموخته دکترای علوم ارتباطات است.

وی علاوه بر آنکه از سال 93 تاکنون مدیر شبکه افق بوده، مدیریت گروه مستند شبکه چهار، سردبیری در بخش های خبری، عضویت شورای طرح و برنامه شبکه چهار سیما، عضویت شورای راهبردی مرکز سیما فیلم، عضویت شورای بررسی طرح برنامه های مستند سیما، مدیریت مجتمع آموزشی شهید آوینی در مرکز بسیج صدا و سیما و مسئولیت طرح و برنامه سازمان فرهنگی هنری «اوج» را نیز تجربه کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها