صلاح تا 2023 در لیورپول ماندنی شد

باشگاه لیورپول تصمیم گرفت پس از درخشش فوق العاده محمد صلاح ستاره مصری در فصلی که گذشت، برای پاداش، چهار سال مدت قرارداد او را افزایش دهد.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۰۹
صلاح تا 2023 در لیورپول ماندنی شد

به گزارش جام جم آنلاین، صلاح که با 37 میلیون پوند از رم به لیورپول پیوسته بود، 44 گل به ثمر رساند و از کلیدی‌ترین مهره‌های کلوپ در این فصل بود. او با لیورپول به فینال چمپیونزلیگ نیز رسید ولی در فینال مصدوم شد و در نهایت نیز تیمش این دیدار را با شکست به پایان رساند.

صلاح از حضور در مرسی ساید خوشحال است و از نقشی که کلوپ برایش در نظر گرفته کاملا راضی است. مهاجم سابق رم پس از جام جهانی نا امیدکننده‌ای که پشت سر گذاشت، راهی تعطیلات شد و در نهایت قراردادش را با لیورپول برای 5 سال دیگر تمدید کرد.

کلوپ درباره تمدید قرارداد صلاح گفت: «فکر می‌کنم این خبر می‌تواند اینطور بیان شود. پاداش به یک بازیکن که فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است. دو چیز را خیلی واضح نشان می‌دهد – اعتماد لیورپول به صلاح و اعتماد صلاح به لیورپول. ما می‌خواهیم بازیکنان بزرگ تیم‌مان بدانند که آنفیلد خانه آنهاست و می‌توانند انگیزه‌های حرفه‌ای و رویاهای‌شان را در اینجا تعقیب کنند. وقتی بازیکنی مثل صلاح به باشگاه متعهد است و می‌گوید اینجا خانه من است، خیلی مشخص است که اوضاع چگونه است.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها