دادستان کل کشور از مسئولانی که اجازه دادند چند امریکایی در شکارگاه های ایران به شکار و تفرج بپردازند انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۲۷
انتقاد از حضور چند امریکایی در شکارگاه های ایران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفر منتظری در جمع خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضا افزود: یکی از برنامه های امریکای جنایتکار علیه ملت ایران این بود که ورود ایرانی ها را به امریکا محدود کند و امریکا با نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران چنین رفتاری دارد بعد آن آقای مدیر برای اینکه یک فرد امریکایی و شهروند امریکایی در آسایش و آرامش و تفریح باشد به او اجازه می دهد در ایران به شکارگاه های ایران برود و حیوانات ایران را شکار کند و اجازه این کار را دو منطقه نیشابور و کاشمر دادند.

وی گفت: دادستان کاشمر با شجاعت حضور آنها را ممنوع کرد و من امروز در تماسی با این دادستان هم از او قدردانی کردم و هم خواستم جانانه و شجاعانه بایستد.

منتظری گفت: این ننگ را انسان کجا ببرود و من به معاونت مربوطه گفتم پیگیری کنند که به چه دلیل اجازه دادند چند امریکایی در ایران به شکار بپردازند که در جواب گفته بودند که چون ما به ایرانیان در قبال دریافت پول اجازه شکار می دهیم به خارجی ها هم که دلار بیشتری می دهند اجازه دادیم وارد شکارگاه شوند.

وی افزود: این ملت و این کشور مگر به فلاکت و بدبختی مالی و اقتصادی افتاده است که دنبال این باشد چند امریکایی چند دلار بیشتر بدهند.

منتظری گفت: ما برای این انقلاب کردیم؟ باید عزت خود را اینگونه حفظ کنیم؟ آقای مدیر و رئیس سازمانی که اجازه داده ای شهروند امریکایی برای چند دلار بیشتر به تو زمینه تفریحش را فراهم کنی؟

دادستان کل کشور افزود: به دادستان کاشمر آفرین می گویم و به همه دادستان ها عرض می کنم که گوش به زنگ باشید و هر جایی خواستند این عناصر خبیث وارد شوند اجازه ورود به شهرتان را ندهید.

منتظری گفت: ما با مردم امریکا دشمنی نداریم و مشکل ما نظام استکباری امریکاست و به احتمال قوی، امریکای خونخوار، متجاوز و فاسد می خواهد عناصری را تحت عنوان شکارچی بفرستد تا جاسوسی کنند کما اینکه در جریان محیط زیست افرادی به مراکز امنیتی مهم راه پیدا کردند و به جاسوسی پرداختند که خوشبختانه سربازان گمنام امام زمان آنها را شناسایی کردند و پرونده شان هنوز مفتوح است.

وی افزود: شما خانواده های شهدا و جانبازان که هزینه برای تحقق اسلام دادید مراقب باشید و اجازه ندهید تعدادی خناس و سرسپرده در برابر غرب بخواهند ارزش ها و مقدسات ما را بازیچه قرار دهند.

منتظری گفت: اگر همیشه در صحنه حضور داشته باشید، بقای انقلاب تضمین خواهد شد.

دادستان کل کشور از وجود برخی صحنه های غیر اخلاقی که چند شب پیش در زمان نمایش دیدار تیم فوتبال ایران با اسپانیا­صورت گرفت انتقاد کرد و گفت: آیا نظام جمهوری اسلامی برای اینگونه مسائل بنا شد؟

حجت الاسلام والمسلمین­ محمد­جعفر­منتظری همچنین افزود: ما مخالف شادی مردم و حضور جوانان در صحنه های شاد آفرین و ورزشی نیستیم اما ما آنچه که درباره آن شب شنیدیم بسیار خجالت آور است و بعد دیدیم ­که در برخی روزنامه ها چه تیترهایی زدند از جمله تیتر آزادی آزاد شد.

دادستان کل کشور گفت: من با فرمانده ناجا صحبت کردم و گفتم که شرم آور است عده ای زن و مرد و جوان و دختر و پسر را در استادیوم جمع کنند و فوتبال نمایش دهند و عده ای از خانم ها روسری بردارند و شروع به رقاصی و آوازخوانی کنند؛ آیا نظام جمهوری اسلامی برای این بنا شد؟

وی خطاب به ایثارگران حاضر در مجلس گفت: شما سرمایه ها و جوانان تان را دادید که عده ای خود فروخته و سر در فرهنگ غرب سپرده این گونه با ارزش ها و اعتقادات شما بازی کنند؟ آیا خانواده های معظم شهدا جوانان شان را دادند تا امنیت برای این کارها فراهم شود؟

دادستان کل کشور گفت: مدیرانی که خبر دارند در پشت صحنه چه می گذرد و در دفتر کارشان نشسته اند و می گویند­ما برای رسیدن به مقصد باید گام به گام جلو برویم می گویم که اینگونه حرکت ها به بهانه تماشای فوتبال یعنی گام به گام حرکت کردن.

وی افزود: فیلم هایی در خصوص آن شب به ما نشان دادند که شرم آور است.

دادستان کل کشورگفت: اگر شما تصور می کنید با این سیاست شیطانی گام به گامتان اجازه پیدا می کنید با ارزشهای دینی و انقلابی و مقدسات این مردم را به بازی بگیرید اشتباه می کنید و به مقصد خود نخواهید رسید.

دادستان کل کشور افزود: بر اساس آیات قرآن آنها که در جامعه فحشا و منکرات را رواج می دهند در دنیا و آخرت دچار عذاب الهی می شوند.

وی گفت: اگر فکر می کنید گام به گام قدم برمی دارید و جلو می روید بدانید نهایت گام به گام شما سقوط در عذاب الهی و منجلابی است که دشمن برای شما در دنیا فراهم کرده و در آخرت هم فراهم خواهد بود.

دادستان کل کشور افزود: برخی دل به فرهنگ غرب سپرده اند و در برخی مراکز مدیریت لانه کرده اند و به این انقلاب و خون شهدا خیانت می کنند.

دادستان کل کشور گفت: زمینه های نفوذ فرهنگ غرب را نه تنها در فضای مجازی بلکه در بدنه اجتماعی و در بخش هایی از مدیریت کشور با کمال تأسف شاهدیم که دانسته یا ندانسته زمینه این نفوذ را فراهم می کنند.

محمدجعفر منتظری در ادامه سخنانش در جمع خانواده شهدا و ایثارگران دستگاه قضا به کلامی از معصوم و آیاتی از قرآن کریم در خصوص جهاد اشاره کرد و افزود: اکنون باید در عرصه اعتقادات و فرهنگ جهادگونه حرکت کنیم.

وی با اشاره به تأثیرات سوء فضای مجازی و نفوذ در خانه و کاشانه مردم گفت: فضای مجازی اعتقادات و ارزش ها و مقدسات ما را نشانه گرفته است.

منتظری افزود: ما معاونتی تحت عنوان معاونت امور فضای مجازی داریم و مشاهده می کنیم که با چه انبوهی از آموزه های ضد دینی و ضد اخلاقی در این فضای مجازی هجوم آورده اند و به نحو عجیب و شگفت انگیزی همه ابعاد زندگی ما را تحت تأثیر قرار داده اند که برخی مسائل را شرم می کنم بیان کنم.

وی گفت: متأسفانه برخی در مدیریت های کشور نیز زمینه نفوذ فرهنگ غرب را فراهم می کنند و آنگاه که مخفیانه می روند و سند ذلت بار فرهنگی 2030 را امضا کنند و اگر هشدار مقام معظم رهبری و ورود جدی ایشان نبود امروز برخی سرسپردگان فرهنگ غرب در مراکز فرهنگی و آموزشی ما این سند ذلت بار را می بردند و آموزش می دادند و گهگاهی در نشریات و بخش های مختلف شاهد هستیم.

منتظری افزود: حوادثی که گاه گاه رخ می دهد و در صفحات برخی نشریات و شبکه های اجتماعی به چشم می خورد.

در ادامه این مراسم با حضور دادستان کل کشور، معاون فرهنگی قوه قضائیه و رئیس کل دادگستری استان تهران از برخی خانواده های شهدا و جانبازان دستگاه قضا تقدیر شد.

دستگاه قضا 212 شهید، 2626 جانباز و 164 آزاده تقدیم نظام کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها