قرار بود با خرید وسایل جدید، به آرایشگاه خود رونق ببخشد اما موعد چک فرا می رسد و محمد بابت عدم پرداخت، روانه زندان می شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۹۱۷
چک، خانواده سه نفره را روانه زندان کرد

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، آمارهای رسمی می گویند ۷۵درصد زندانیان جرائم غیر عمد به دلیل ناتوانی در پرداخت تعهد چک، روانه زندان می شوند.

یکی از این زندانیانی که اکنون به دلیل عدم پرداخت بدهی خود پشت میله های زندان است، محمد است. جوانی که برای ادامه زندگی وکسب و کار اقدام به خرید وسایل آرایشگاه مردانه می کند.

وسایل کار خریداری شده و محمد مشغول به کار می شود، محمد با همه سختی ها مشغول به کار بود تا اینکه موعد چک ها فرا می رسد و او که ناتوان در پرداخت بدهی خود بود، به دنبال شکایت خصوصی روانه زندان می شود.

کودک خردسالی در زندان

داستان زندگی محمد به همین بدبیاری در کار ختم نمی شود چرا که همسر او هم به دلیل صدور چک بلامحل زندانی می شود.

همسر محمد علیرغم بارداری، روانه زند ان می شود و به دلیل پیچیدگی پرونده اش هم اکنون فرزند سه ساله اش نزد او در زندان است و به جای کشیدن آرزوهای رنگی دوران بچگی، اکنون با مادرش روزهای زندان را شب می کند.

محمد که یکی از ۱۸هزار زندانی جرائم غیر عمد است، اکنون به دلیل بدهی ۱۱میلیون تومانی در زندان است و اگر او با بتواند با پرداخت بدهی خود از زندان آزاد شود، می تواند کودک خردسالش را از زندان بیرون آورده و تا آزادی همسرش، نزد خود نگه دارد.

خیرینی که تمایل به آزادی این زندانی نیازمند دارند، می‌توانند کمک‌های نقدی خود را با ورود به درگاه اینترنتی زیر و تحریر تیتر این خبر در قسمت توضیحات، مبلغ مد نظر خود را به حساب ستاد دیه کشور واریز کرده و در ثواب این کار نیک شریک باشند. https://idpay.ir/setad-diyeh و یا می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب‌های ستاد دیه کشور به‌قرار ۷۴/۷۴ بانک ملت شعبه مستقل مرکزی، ۷۷۷۷ بانک تجارت شعبه مرکزی، ۸۸۸۸ بانک صادرات شعبه مرکزی یا ۵۵۵۵۵ بانک ملی واریز کرده و برای اختصاص مبلغ پرداختی جهت آزادی این فرد یادشده فیش‌ پرداختی را با تحریر موضوع کمک انجام‌شده به شماره ۸۸۹۱۶۰۱۱ دورنگار کنند. روابط عمومی ستاد دیه با تلفن تماس ۱۵ ــ ۸۸۹۱۶۰۱۲ پاسخگوی سئوالات شما در این زمینه خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها