
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، تیم ملی بسکتبال بانوان ایران امروز از ساعت 8:15 به وقت تهران در نخستین دیدار خود در رقابتهای جهانی بسکتبال سه نفره بانوان جهان در فیلیپین مقابل آمریکا قرار گرفت و با نتیجه 21 بر هفت شکست خورد.
تیم سه نفره بانوان ایران در دومین مسابقه خود از ساعت 9:20 امروز مقابل اوگاندا قرار میگیرد.
رقابت های جهانی بسکتبال بانوان سه نفره جهان از دیروز در مانیل پایتخت فیلیپین آغاز شده است.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته