فروشنده پوشاک به خاطر اختلاف و کینه قدیمی با دوستش او را به قتل رساند و جسدش را به آتش کشید. متهم دیروز جزئیات جنایت را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۹۶
جنایت هولناک به خاطر کینه قدیمی

به گزارش جام‌جم، فرشید 23 ساله بامداد چهارم خرداد امسال، دوست 25 ساله‌اش را با ضربه چاقو به قتل رساند و سپس جسد او را به آتش کشید و حوالی فرودگاه امام خمینی‌(‌ره‌) تهران دفن کرد.

با کشف جسد پسر جوان متهم بازداشت موقت شد و دیروز در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از سوی بازپرس دشتبان مورد تحقیقات قرار گرفت و گفت: من فروشنده پوشاک در تهران هستم. مقتول از دوستان دوران دبیرستانم بود و این دوستی همچنان ادامه داشت. او در دوران دبیرستان آدم قوی هیکلی بود و همه بچه‌ها از او حساب می‌بردند‌. چندی پیش با هم دچار اختلاف شدیم و از او کینه به دل گرفتم‌. ساعت 22 سوم خرداد امسال، خودروی پژوی پدر کشاورزم را سوار شده و سراغ دوستم در غرب تهران رفتم. او را به بهانه تفریح و پایان دادن به اختلاف‌هایمان سوار کردم و با خود بردم‌. چند محله را رفتیم و با هم شام خوردیم‌. او از من خواست چون دیر وقت شده وی را به خانه برسانم‌. به اطراف تهران رفتیم و با او بر سر مسائل قدیمی حرف زدیم که دعوایمان شد. او با چاقویی زخمی‌ام کرد‌. چاقو را گرفتم و ضربه‌ای از پشت سر به وی زدم.

متهم به قتل ادامه داد: بعد از قتل تصمیم گرفتم جسد را بسوزانم و دفن کنم تا کسی متوجه ماجرا نشود. سمت فرودگاه امام خمینی(ره) حرکت کردم، در بیابانی جسد را از داخل خودرو بیرون آوردم، بعد روی آن بنزین ریختم و با فندک آن را آتش زدم. ساعاتی بعد دوباره به حوالی فرودگاه رفتم و این بار با ریختن آهک روی جسد سوخته آن را دفن کردم.

وی افزود: چند روز قبل در حالی که حال خوبی نداشتم، ماجرا را برای یکی از دوستانم در مهمانی شبانه تعریف کردم او شوکه شده بود و مدام به من می‌گفت برو و خودت را معرفی کن‌. قبول نکردم و او با پلیس تماس گرفت و ماجرا را لو داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها