ایران در 10 بازی فقط یک بار باخت و تیم قدرتمندی داشت

لوچسکو: شاگردان کی روش جام جهانی خوبی پیش رو دارند

سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه گفت:ایران تیم خوبی است که در 10 بازی آخر فقط یک باخت داشت، این بازی هم برای ما خوب بود و هم برای ایران در راه جام جهانی.
کد خبر: ۱۱۴۴۹۹۴
لوچسکو: شاگردان کی روش جام جهانی خوبی پیش رو دارند

به گزارش جام جم آنلاین ، میرچا لوچسکو در نشست خبری بعد از بازی ایران در خصوص دیدار تیمش با شاگردان کی روش گفت: ما بازی خوبی با بازیکنان جوان مقابل تیم ملی ایران انجام دادیم و مطمئنا در آینده تیم خوبی در اختیار خواهیم داشت.

وی افزود: مسابقه ما با ایران مسابقه خوبی هم برای ما بود و هم برای تیم ملی ایران در راه جام جهانی. به نظرم ایران جام جهانی خوبی در پیش خواهد داشت و تنها باید کمی روی خط دفاعی اش کار کند ایرانی های حاضر در ورزشگاه جو خوبی به وجود آورده بودند و بازی خوبی را شاهد بودند.

سرمربی تیم ملی ترکیه تاکید کرد: من تیم خوبی ساخته ام و دوست دارم در بازی آینده سالن کنفرانس مطبوعاتی را شلوغ تر از این ببینم و از رسانه ها می خواهم بیشتر ما را دنبال کنند.ما تیم جدیدی ساخته ایم که در ظاهر به تازگی متولد شده است.یوسف و چنگیز دو بازیکن 21 ساله تیم ملی ترکیه هستند و نیاز به حمایت دارند.همچنین مهمت توپال دیگر بازیکن جوان ما است. من قول داده ام یک تیم از بازیکنان با شخصیت را دور هم جمع کنم و این وعده را عملی خواهم کرد. ما در حال آماده سازی یک تیم خوب و با انگیزه برای مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا در سال2024 در رومانی هستیم.

لوچسکو ضمن تمجید از عملکرد شاگردان کی روش گفت: ایران یک تیم قدرتمند است و در 10 بازی اخیر فقط یک بار شکست خورده بود.آنها یک تیم فیزیکی هستند و مدتها است در کنار هم بازی می کنند.کاگلر و کان دو بازیکن ما برای اولین بار در کنار هم مقابل ایران بازی کردند و من خوشحالم در کنار مهمت در خط دفاعی عملکرد خوبی داشتند.در کل تیم ما تا پایان نیمه اول فرصت های زیادی داشت که از دست رفت اما خیلی خوشحال شدم که بازیکنانم با کیفیت خوب بازی کردند و همین موضوع من را به تیم خوب در سالهای آینده امیدوار کرد.

وی در پایان نشست خبری تاکید کرد: من باید به توسان(زننده گلهای ترکیه) تبریک بگویم، نه فقط به خاطر این 2 گل، بلکه به این خاطر که در تیم ملی است، شاید او می توانست مثل خیلی از بازیکنان دیگر باشد اما به تیم ملی اش کمک کرد،همچنین به سریکان و تارکان تبریک می گویم که عملکرد خوبی داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها