کاوه رضایی در کنار سید جلال حسینی، وریا غفوری، سید حسین حسینی از تیم ملی خط خورد. بسیاری از فوتبالدوستان حتی فکرش را هم نمی کردند عاقبت کاوه رضایی در تیم ملی نرسیدن به جام جهانی باشد.
کد خبر: ۱۱۴۳۱۱۶
معادله پیچیده خط خوردن کاوه رضایی از تیم ملی چیست؟ / رد پای کینه قدیمی!

به گزارش جام جم آنلاین ، او ستاره ای بزرگ در این فصل از رقابت های لیگ بلژیک بود، او در ترکیب تیمش بارها خوش درخشید و اکنون یکی از برترین گلزنان بلژیک است.با این اوصاف چرا کاوه باید از تیم ملی فوتبال ایران خط بخورد؟ سه پاسخ برای این سوال وجود دارد.

احتمال اول اینکه کی روش او و قوچان نژاد را در یک کفه ترازو قرار داده. با اینکه آمار گلزنی کاوه رضایی خیلی بهتر از مهاجم ایرانی هیرنوین هلند در این فصل بود کی روش تصمیم گرفت که به دلیل تجربه بیشتر گوچی نام کاوه را خط بزند.

احتمال دوم را یکی از صفحات منتسب به کی روش در اینستاگرام مطرح می کند. یکی از صفحات اینستاگرامی نزدیک به کی روش، دیشب با اشاره به حضور کاوه در بازی شارلوا مقابل استاندارد لیژ اعلام کرده کی روش در این شرایط نمی توانسته رضایی را با خودش به اردوی ترکیه ببرد و باید منتظر پایان این اردو بود چرا که آن زمان فهرست نهایی تیم ملی منتشر می شود و شاید تا آن زمان تغییراتی در این فهرست صورت بگیرد.

اما احتمال سوم کمی بحث برانگیز است. خیلی خوب می دانیم کی روش در مقطعی کاوه رضایی را به تیم ملی دعوت نمی کرد چون در جریان یکی از اردوهای تیم ملی کاوه رضایی مرتکب بی انضباطی شده بود و کی روش تصمیم گرفت او را از تیم ملی کنار بگذارد. اما درخشش کاوه رضایی در شارلوای بلژیک باعث شد کی روش دوباره او را دعوت کند. حالا که او مجبور شده بود بین او و قوچان نژاد یکی را انتخاب کند کینه قدیمی در دلش زنده شد و با یادآوری آن بی انضباطی کاوه رضایی نامش را از جام جهانی خط می زند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها