رییس پلیس راه مازندران از ترافیک عادی و روان عصر امروز جاده‌های مازندران و از یکطرفه شدن جاده چالوس عصر فردا (جمعه) خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۰۷۱۵
جاده چالوس جمعه یکطرفه می‌شود

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ قدمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ترافیک هم اکنون در جاده‌های هراز، چالوس، سواکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی با بیان اینکه از لحاظ شرایط آب و هوایی آسمان استان نیمه ابری و سطح جاده‌ها خشک است، افزود: هم اکنون آمد وشد کامیون در جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ فردا جمعه ۲۱ اردیبهشت از کرج به مرزن آباد ممنوع و رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمد و شد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج – چالوس و برعکس کماکان ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه از جاده هراز ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: محدودیت ترافیکی شبانه در محدوده تونل وانا جاده هراز که از روز یکشنبه آغاز شده بود تا ۲۶ اردیبهشت ادامه دارد و بر اساس آن آمد وشد خودرو‌ها در این مسیر از ساعت ۲۱ تا ۵ صبح ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: رفت و آمد موتورسیکلت تا ساعت ۶ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت از جاده‌های کرج – چالوس، هراز، سوادکوه و جاده تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها