شب گذشته نتایج بسیار مهمی در لیگ برتر انگلیس رقم خورد.
کد خبر: ۱۱۴۰۶۴۹
غوغا در لیگ برتر انگلیس / من سیتی رکورد زد، تاتنهام اروپایی شد

به گزارش جام جم آنلاین ، در ادامه بازی های معوقه لیگ برتر انگلیس تیم تاتنهام با برتری بر رقیبش حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرد و منچسترسیتی ضمن کسب برتری صاحب بیشترین امتیاز در تاریخ لیگ برتر انگلیس شد.

تاتنهام با تنها گل هری کین در دقیقه ۵۰، یک بر صفر در خانه اش نیوکاسل را شکست داد و جواز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را دریافت کرد.

در دیگر بازی، منچسترسیتی، قهرمان زودهنگام لیگ برتر ۳ بریک بازی خانگی مقابل برایتون را به سود خودش خاتمه داد و با رسیدن به ۹۷ امتیاز، رکورد بیش ترین امتیاز در یک فصل تاریخ لیگ برتر انگلیس را از چلسی گرفت و به نام خودش ثبت کرد.

دانیلو در دقیقه ۱۶، برناردو سیلوا در دقیقه ۳۴ و فرناندینیو در دقیقه ۷۲ برای سیتی و اولوآ در دقیقه ۲۰ برای برایتون گل زدند.

چلسی در حالی که برای رسیدن به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا نیاز مبرمی به پیروزی مقابل هادزفیلد داشت در خانه خودش به تساوی یک بریک رضایت داد و در آستانه از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان قرار گرفت. دیپویتره در دقیقه ۵۰ برای هادرزفیلد و آلونسو در دقیقه ۶۲ برای چلسی گل زدند.

آرسنال در خانه لسترسیتی ۳ بریک شکست خورد.ایهناچو در دقیقه ۱۴، واردی در دقیقه ۷۶ (از روی نقطه پنالتی) و محرز در دقیقه ۹۰ برای لستر و اوبامیانگ در دقیقه ۵۳ برای آرسنال گل زدند. ضمن اینکه ماوروپانوس از آرسنال در دقیقه ۱۵ از بازی اخراج شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها