سرمربی تیم ملی می‌گوید در زندگی یاد گرفته که درباره مسائلی که تفاوت ایجاد نمی‌کند و نمی‌تواند آنها را کنترل کند بی تفاوت باشد.
کد خبر: ۱۱۴۰۱۴۳
کی‌روش: در ۷ سال گذشته سعی کردم درباره هیچ مربی‌ای صحبت نکنم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا ، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در حاشیه تمرین امروز (سه‌شنبه) این تیم در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: سعی کردم در هفت سال گذشته مثال خوبی باشم و درباره یک مربی صحبت نکنم و هیچگاه این مطلب را زیر پا نگذارم.

وی ادامه‌ داد: البته در زندگی مطلب مهمی که یاد گرفته‌ام این است که دید بی‌تفاوتی نسبت به مسائلی که تفاوت ایجاد نمی‌کند داشته باشم و همین طور سعی کنم درباره مسائلی که نمی‌توانم آنها را کنترل کنم بی‌تفاوت باشم.

کی‌روش ادامه‌ داد: وقتی می‌پرسید آیا از شرایط رضایت دارید و همه چیز خوب است می‌خواهم درباره این صحبت کنم که سلامتی مهم‌ترین مطلب است. در حال‌ حاضر مساله‌ای که برای من تفاوت ایجاد می‌کند و باعث می‌شود در فکر فرو بروم سلامتی دوستم آلکس فرگوسن است. امیدوارم او بهبودی سریع و خوبی داشته باشد. نوع جنگیدن فرگوسن با این بیماری را تحسین می‌کنم و حمایت خانواده‌ وی نیز ستودنی است. البته امروز خبرهای خوبی داریم که حال او بهتر شده است.

کی‌روش درباره آماده سازی تیم‌ ‌ملی گفت‌: حالا باید درباره روند آماده سازی تیم‌ ‌ملی صحبت کنیم و این به این معنی نیست که بخواهیم درباره مربیان یا باشگاه‌ها حرف بزنیم. به این دلیل که در هفت سال گذشته من به هیچ دلیل این کار را انجام ندادم. در گذشته و در این هفت سال من هیچ‌گاه درباره عملکرد مربیان باشگاه‌ها حرفی نزده‌ام و در مسیری که تحصیل کرده و پا گذاشته‌ام یاد گرفته‌ام که هیچ‌گاه این کار را انجام ندهم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها