افراد موفق مسلماً یک شبه ره صد ساله را طی نکرده‌اند. همگی آنها در ابتدای کار خود، موقعیت مشابهی نظیر بسیاری از شما داشتند. انرژی بالا، استعدادی نهفته و ایده‌های بی‌شمار همگی از مشترکات افراد در سال‌های ابتدایی کارشان به حساب می‌آید. آنچه افراد موفق را از دیگران جدا می‌کند، این است که آنها در همان ابتدا می‌دانند چه چیزی از فعالیت کاریشان می‌خواهند و برای تحقق خواسته‌هایشان تلاش می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۳۹۴۳۲
6 روش برای تحقق خواسته‌هایتان در محیط کار

به گزارش دیجیاتو و به نقل از Business Insider دانستن خواستهها به گفته بسیاری از کارشناسان کسبوکار از مهمترین مسائل موجود در این حوزه به شمار میرود. شما ابتدا باید بدانید که میخواهید در کارتان به چه هدفی برسید. سپس باید بلد باشید که چگونه بهدنبال عملی کردن خواستههای خود رفته و آنها را پیگیری کنید.

به باور بسیاری از محققان شش روش اساسی وجود دارد که شما میتوانید با به کار بستن آنها در راستای تحقق خواستههایتان در محیط کاری، تلاش کرده و به آنها دست بیابید.

1ـ تلاش کنید تا روابط جدیدی ایجاد کنید

در همه جای دنیا، ایجاد روابط اجتماعی مناسب از مهمترین مسائل موجود در کار به شمار میرود. مسلماً فردی که به شما علاقه دارد راحتتر حرفتان را پذیرفته و تحقق خواستههایتان را عملی میکند. بهترین راه این است که سعی کنید روابط اجتماعی خود را با همه انسانها بهبود ببخشید، چون ممکن است آنها در یک لحظه مهم به کمک شما آمده و در مسالهای کاری شما را یاری دهند.

2ـ از «نه شنیدن» نترسید

بسیاری از افراد ممکن است که حرفهای شما را نادیده گرفته یا حتی اصلاً نخواهند با شما ملاقات کنند. بابت این اتفاق خیلی نگران و ناراحت نشوید.
ناامید نشده و به فعالیتهای خود ادامه دهید. این روش موجب خواهد شد که بالاخره یک نفر حرفهای شما را پذیرفته و آنچه میخواهید را در اختیارتان بگذارد. با ادامهدادن به فعالیت خود میفهمید که بسیاری از انسانها برای مقالات با شما و شنیدن حرفهایتان وقت خواهند گذاشت.

3ـ مخاطبان خود را بشناسید

بدانید از چه کسی کمک خواستهاید و با چه شخصیتی در حال صحبت کردن هستید. برای مثال اگر قصد دارید با مدیر یک شرکت صحبت کنید مطمئناً او به علت مشغله زیادش قادر نخواهد بود که وقت زیادی برای شما بگذارد. پس بهتر است از او بخواهید بین 5 تا 10 دقیقه وقت خود را در اختیارتان بگذارد. به احتمال قوی درخواست منطقی شما بسیار به دلش خواهد نشست زیرا برای او کنار گذاشتن
ده دقیقه از وقتش، ضرری نخواهد داشت.

4ـ از ارتباطاتتان استفاده کنید

از روابطی که برای ساخته شدنشان وقت و انرژی گذاشتهاید، حداکثر استفاده را ببرید زیرا بر روند پیشرفتتان تاثیر شگرفی خواهد گذاشت.

دوستان خوب که با آغوش باز به استقبالتان میآیند و از وقت گذراندن با شما لذت میبرند مسلماً میتوانند موجبات پیشرفتتان را فراهم آورند. مثلا آنها شخص دیگری میشناسند که میتواند شما را در انجام فعالیتی یاری دهد. اگر این دوستان معرف شما شوند مسلماً نفر سوم نیز انرژی مثبت آنها را پاسخ گفته، وقت و انرژی بیشتری برایتان خواهد گذاشت.

5 ـ صبور باشید

حتی اگر تمام شرایط مهیا باشد، بازهم نباید انتظار داشت که همه مسائل به یکباره حل شود. شما برای آنکه بتوانید پیشرفت کنید باید هر روز روابط جدیدی بیافرینید و بهطور قطع در ابتدای کار با مشکل روبهرو میشوید و در ارتباطاتتان به مشکل بر میخورید. پس سعی کنید با صبوری و پافشاری بر هدفتان، به آنچه میخواهید دست پیدا کنید.

6- درخواستتان را پیگیری کنید

تصور کنید تمام روشهای بالا را به کار بستهاید، اما این روزها همه درگیریهای زیادی دارند و شاید حرفها و ایدههایتان را فراموش کنند. پس صددرصد باید خواسته هایتان را پیگیری کرده و آنها را به یادشان بیاورید. کارشناسان میگویند پیگیری ماهانه میتواند انتخاب مناسبی باشد. به این شکل میتوانید افراد را کلافه نکرده و گفتههایتان را تا حد معقولی به کرسی بنشانید. به یاد داشته باشید برخی افراد بعد از دو یا سه مرتبه اصرار متوجه میشوند که شما در مورد خواستههایتان بسیار مصمم هستید و تنها به همین دلیل ممکن است تحقق خواستههایتان را عملی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها