مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: پیامک تایید صلاحیت خبرنگاران برای دریافت مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک سال 97 تا پایان وقت امروز پنجشنبه ارسال می شود.
کد خبر: ۱۱۳۹۰۷۰
پیامک تایید طرح ترافیک خبرنگاران امروز ارسال می شود

به گزارش جام جم آنلاین، علی پیرحسین لو در گفتگو با ایرنا افزود: کار بررسی و تایید نهایی طرح ترافیک خبرنگاران و عکاسان خبری انجام شده و پیامک های تایید تا پایان امروز ارسال می شود.

وی بیان کرد: ارسال نشدن پیامک تایید برای خبرنگاران به دلیل معطلی کار در معاونت حمل و نقل نبوده بلکه از آنجایی که فهرست افراد واجد صلاحیت از سوی رسانه ها اعلام نشده بود این کار به تعویق افتاد.

پورحسین لو با اشاره به اینکه دو خبرگزاری و یک روزنامه هنوز فهرست اسامی تایید شدگان را ارسال نکرده اند یادآور شد: افرادی که پیامک تایید دریافت نکرده اند می توانند از روز شنبه با حساب هزینه عادی وارد محدوده طرح ترافیک شوند.

وی تصریح کرد: پس از آن که طرح ترافیک این افراد تایید شد و نام آنها در ظرفیت قرار گرفت هزینه تردد برای آنها با نرخ خبرنگاری محاسبه خواهد شد.

مشاور فرهنگی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران گفت: تاکنون بیش از چهار هزار و 700 درخواست دریافت طرح ترافیک خبرنگاری ارسال شده که همه مدارک حداقل دو بار مورد بررسی قرار گرفته و تنها مدارک 20 نفر که امروز (پنجشنبه) ثبت نام کرده اند، بررسی نشده است.

وی با بیان اینکه سقف قابل تایید برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری 2000 مورد است اظهار کرد: برای حدود چهل روزنامه و خبرگزاری که متقاضیانی بیش از ظرفیت داشتند نامه ای ارسال شد تا نسبت به اولویت بندی افراد واجد شرایط اقدام کنند.

طرح جدید ترافیک از شنبه 15 اردیبهشت اجرا می شود و نخستین تردد غیرمجاز خودروها در بازه زمانی 15 تا 31 اردیبهشت در محدوده این طرح، مشمول جریمه نخواهد شد.

برای مالکان خودروهایی که برای یک بار در این بازه زمانی به صورت غیرمجاز (نداشتن مجوز) وارد محدوده طرح ترافیک شوند، پیامک ارشادی ارسال می شود.

در این پیامک تلفنی به مالک خودرو هشدار داده می شود که تا پایان اردیبهشت از طریق سامانه اینترنتی my.tehran.ir برای ثبت نام و پرداخت عوارض تردد مجاز در محدوده طرح ترافیک شهر تهران اقدام کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها