ستاره ایرانی آلکمار پس از درخشش و اولین هت تریک دوران فوتبالی اش از پدر و مادرش تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۳۵۹۷۱
جهانبخش: من پسری وفادار برای پدر و مادرم هستم /انتظار هت‌تریک را نداشتم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس ، شب گذشته آلکمار در دیدار مقابل ویتسه با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد. در این دیدار علیرضا جهانبخش در حدود یک ساعت در میدان حضور داشت و بر روی هر 4 گل تاثیر مستقیم گذاشت. مهاجم ملی پوش ایران در این دیدار موفق به هت‌تریک شد و پاس گل اول تیمش را هم برای هم‌تیمی خود مهیا کرد.

وی همچنین موفق شه در این فصل 12 پاس گل برای هم‌تیمی‌های خود مهیا کند که از این حیث در رده دوم لیگ هلند قرار دارد.

علیرضا پس از این درخشش فوق العاده خود گفت: من یک پسر وفادار هستم و می خواهم خدا را شکر کنم. این وفاداری من برای پدر و مادرم است و آن دو مهمترین چیز در زندگی من هستند. دیر یا زود آنها تصاویر من را در بازی می بینند و بعد از آن متوجه می شوند و من به فکر آنها بوده ام.

ستاره ایرانی درباره اینکه پدر و مادرش در این بازی حضور نداشتند، گفت: آنها فردا برای تماشای بازی من در فینال جام حذفی به هلند می آیند. پدر و مادر قبل از هر کسی قبل و بعد از بازی به زنگ می زنند. از اینجا با احساسی خوب و عالی به شما تبریک می گویم.

درخشش جهانبخش به حدی بود که وی با 18 گل زده به صدر جدول برترین گلزنان اردی ویزه صعود کرد. او درباره این اتفاق گفت: انتظار نداشتم هت تریک کنم. همیشه زدن گل به من احساس خوبی را انتقال می دهد. از تمام بازیکنان خواستم روی توپ بازی امضا کنند چون این اولین هت تریک من در فوتبال حرفه ای بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها