دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در رابطه با حادثه آتش سوزی در قهوه خانه‌ای در شهرستان چالوس گفت: براساس گزارش پلیس آگاهی دستورات قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چالوس صادر شد.
کد خبر: ۱۱۳۵۳۷۴
آخرین جزئیات آتش سوزی قهوه خانه در چالوس

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، حسینی عالمی در تشریح آخرین جزئیات حادثه آتش سوزی در قهوه خانه‌ای در شهرستان چالوس گفت: براساس گزارش پلیس آگاهی دستورات قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چالوس صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان درادامه افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی استان و پلیس آگاهی شهرستان چالوس فردی به نام «م - ح» دستگیر شد.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات در این مورد و اقرار متهم، فرد به لحاظ اختلاف شخصی با پدرش در قهوه خانه مذکور حضور یافته و پس از درگیری لفظی با پدرش و تهیه مقداری بنزین از یکی از جایگاه‌های سوخت، به قهوه خانه مورد نظر مراجعه و آن جا را به آتش می‌کشد.

عالمی اظهار کرد: در این حادثه که 24 فروردین رخ داد، تعداد ۱۱ نفر دچار سانحه سوختگی و تعداد سه نفر نیز دچار شکستگی از ناحیه پا و کمر شده اند که به لحاظ شدت جراحات مصدومین به بیمارستان زارع ساری منتقل شده اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران افزود: متهم پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری روانه زندان شده است که تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها