استقلال در آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فردا دوشنبه و از ساعت 20:15 در کویت مقابل الهلال عربستان قرار می گیرد.
کد خبر: ۱۱۳۴۷۲۰
لیگ قهرمانان آسیا ؛ پسران آبی در اندیشه تکرار پیروزی مقابل سعودی ها

به گزارش جام جم آنلاین ، استقلال در گروهی قرار گرفت که همه آن را گروه مرگ می نامیدند اما شاگردان شفر در این گروه کاملا سربلند بودند و نتایج بسیار خوبی گرفتند تا فردا در دیداری کاملا تشریفاتی به عنوان سرگروه به مصاف الهلال عربستان بروند. الهلال در دیدار رفت مغلوب تیم استقلال شد. گلزن آن مسابقه تیام بود که گل سه امتیازی زد. او مدت ها مصدوم بود اما با پشت سر گذاشتن این مصدومیت آماده بازگشت به میادین است.

الهلال از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و بر خلاف استقلال جایی در یک هشتم نهایی این رقابت ها ندارد اما شاید بخواهد در آخرین مسابقه مقابل آبی ها جبران مافات کند.

بازی الهلال و استقلال را می‌توان دربی منطقه غرب آسیا نامید. هرچند دو تیم از نظر پول و امکانات قابل مقایسه نیستند اما استعداد ناب فوتبال ایرانی در کنار دانش و هنر مربیگری شفر باعث شد که الهلال حرفی برای گفتن مقابل جوانان ایرانی نداشته باشد.پ

استقلال به خاطر شرایط آب و هوایی سفر پرماجرایی را به کویت داشت و هواپیمای حامل استقلال مجبور به فرود در فرودگاهی دیگر شد. با این حال آبی پوشان ایران می‌خواهند در حاشیه خلیج فارس جشن صدرنشینی در گروه مرگ را با شکست سعودی برپا کنند.

به هر حال استقلال روز دوشنبه با یک امتیاز هم به عنوان صدرنشین از گروهش صعود خواهد کرد و در انتظار بازی‌های گروه B است . جایی که به احتمال فراوان ذوب آهن به عنوان تیم دوم صعود می‌کند.

در دیگر بازی این گروه تیم الریان قطر و العین برای صعود به مصاف یکدیگر می‌روند که العین با یک مساوی هم به عنوان تیم دوم صعود خواهد کرد.

برنامه بازی‌های گروه D

دوشنبه ۲۷ فروردین ۹۷

الهلال عربستان - استقلال ایران ساعت ۲۰:۱۵

الریان قطر- العین امارات ساعت ۲۰:۱۵

جدول بازی‌های گروه D

۱- استقلال ایران ۹ امتیاز

۲- العین امارات ۷ امتیاز

۳- الریان قطر ۶ امتیاز

۴- الهلال عربستان ۲ امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها