فردا قهرمان لیگ برتر ایران برای صدرنشینی در گروه خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم پرمهره السد قطر می رود،دیداری که تماشاگران زیادی را به ورزشگاه آزادی خواهد کشاند.
کد خبر: ۱۱۳۴۷۱۴
لیگ قهرمانان آسیا ؛ جنگ ارتش سرخ با یاران ژاوی بر سر صدرنشینی

به گزارش جام جم آنلاین ،پرسپولیس در حالی مقابل السد قطر صف آرایی می کند که اولا هر دو تیم صعود خود را به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرده اند و ثانیا پرسپولیس به تازگی برای دومین بار قهرمان لیگ برتر ایران شده است.

السد تیم پرمهره ای است که بازیکنانی همچون ژاوی _اسطوره بارسلونا_ را در اختیار دارد ضمن اینکه مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم ملی ایران نیز بازیکن این تیم قطری است.

در بازی رفت پرسپولیسسه بر یک بازی را به السد واگذار کرد. در آن بازی بغداد بونجاح مهاجم الجزایری السد 2 گل به پرسپولیس زد . حالا تقابل دو تیم جنگ بر سر صدرنشینی گروه است.

شکست دادن السد در ورزشگاه آزادی نه تنها باعث می‌شود که انتقام شکست بازی رفت گرفته شود بلکه می‌تواند مدرک خوبی مبنی بر آمادگی تمام بازیکنان پرسپولیس هم باشد. قطعا پرسپولیس با حمایت هوادرانش در ورزشگاه لبریز از تماشاگر آزادی می‌تواند به یک برد تاریخی برسد و سرخپوشان هم به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

محسن ربیع‌خواه تنها بازیکن مصدوم پرسپولیس است که قطعا در این بازی غایب خواهد بود این بازیکن باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

پرسپولیس در مرحله بعدی یا با الاهلی عربستان یا با الجزیره امارات روبه رو خواهد شد. اگرچه برانکو می‌گوید برایش فرقی ندارد با کدام تیم بازی کند اما قطعا هواداران پرسپولیس دوست دارند تیم محبوب‌شان با الجزیره روبه رو شود زیرا در آنصورت از امتیاز میزبانی برخوردار خواهند بود اما بازی با الاهلی عربستان باعث خواهد شد که پرسپولیس هر دو بازی‌اش را خارج از خانه انجام بدهد.

برنامه مسابقات گروه C

دوشنبه 27 فروردین 97

پرسپولیس ایران - السد قطر ساعت 19:30

الوصل امارات - نسف قارشی ساعت 19:30

جدول گروه C

1- السد قطر 12 امتیاز

2- پرسپولیس ایران 10 امتیاز

3- نسف قارشی ازبکستان 7 امتیاز

4- الوصل امارات بدون امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها