این سوپراستار از لیونل مسی عبور کرد / توپ طلا در انتظار «مو صلاح» (عکس)

مهاجم مصری تیم لیورپول به نخستین بازیکنی در این فصل از رقابت های فوتبال اروپا تبدیل شد که شمار گل هایش به عدد 30 رسید.
کد خبر: ۱۱۳۴۷۰۶
این سوپراستار از لیونل مسی عبور کرد / توپ طلا در انتظار «مو صلاح» (عکس)

به گزارش جام جم آنلاین ، ستاره مصری لیورپول در ادامه نمایش های درخشانش در رقابت های این فصل لیگ برتر، دیشب موفق شد در پیروزی 3-0 مقابل بورنموث، دروازه حریف را دو بار باز کند و تعداد گل هایش در این رقابت ها را به 30 رساند.

با این دو گل‌ صلاح زودتر از لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسا و نزدیک ترین تعقیب کننده اش برای رسیدن به کفش طلای این فصل اروپا، تعداد گل هایش را به 30 رساند. این در حالی است که بارسلونا هم دیروز مقابل والنسیا به پیروزی 2-1 رسید اما مسی موفق به گلزنی نشد.

صلاح همچنین با این گل، فاصله اش با هری کین، نزدیک ترین تعقیب کننده اش برای کسب آقای گلی لیگ برتر را به 5 رساند تا در فاصله 5 هفته تا پایان رقابت ها، عنوان آقای گلی اش را تقریبا قطعی کرده باشد. دیروز 6 نامزد نهایی جایزه بهترین بازیکن فصل لیگ برتر هم معرفی شد که صلاح در بین نامزدهای نهایی قرار دارد و با توجه به درخشش خیره کننده اش، بعید نیست به این عنوان هم دست پیدا کند.

محمد صلاح از همین اکنون نامزد اصلی برای دریافت توپ طلای دنیا هم به شمار می رود. او پس از سال ها می تواند این جایزه ارزشمند را از انحصار رونالدو و مسی خارج کند؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها