توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) صورت گرفت

انهدام باند بین‌المللی مسلح قاچاق مواد مخدر در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از انهدام یک باند بین‌المللی مسلح قاچاق مواد مخدر قبل از ورود به استان کرمان و در عمق کویر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۴۳۱۲
انهدام باند بین‌المللی مسلح قاچاق مواد مخدر در کرمان

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، دادخدا سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: طی ماه‌ها کار اطلاعاتی و عملیاتی از سوی ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان روی یک باند مسلح حمل و توزیع مواد مخدر، مشخص شد که باند مذکور اقدام به وارد کردن مواد مخدر از کشور افغانستان به داخل خاک ایران می‌کند.

وی ادامه داد: افسران اطلاعاتی استان کرمان موفق شدند طی یک عملیات منسجم اطلاعاتی، عملیاتی و قبل از ورود قاچاقچیان به پهنای جغرافیایی استان کرمان این باند بین‌المللی را مورد ضربه قرار دهند و پس از یک درگیری سنگین مسلحانه، 6 نفر از اعضای اصلی این باند کشته شدند.

این مقام قضایی استان کرمان بیان کرد: در این عملیات سرکرده اصلی باندکه از اشرار معروف و سابقه‌دار شرق کشور است و شرارت‌های متعددی در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان در پرونده او به ثبت رسیده است توسط افسران اطلاعاتی کرمان کشته شد.

سالاری عنوان کرد: در این عملیات مقادیر زیادی سلاح و مهمات از جمله تیربار، اسلحه کلاشینکف، برنو، دستگاه بی‌سیم،دوربین دید در شب به همراه یک دستگاه موتورسیکلت و تویوتا دوکابین 2700 حامل مواد مخدر و مقادیری لوازم و تجهیزات لجستیکی ضبط شد.

دادستان کرمان بیان کرد: اعضای این باند مسلح مواد مخدر در آخرین اقدام خود قصد انتقال یک محموله 132کیلوگرمی هروئین و مقادیری تریاک را استان سیستان و بلوچستان به سایر نقاط کشور را داشتند که با هوشیاری ماموران اطلاعاتی موفق به اجرای نقشه شوم خود نشدند.

وی هشدار داد: بااشراف اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای اطلاعاتی، انتظامی و نظامی تمرکز بر این است که هیچ نقطه‌ای حتی عمق کویر برای قاچاقچیان امن نخواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها