کریستیانو رونالدو دیشب گل فوق العاده ای زد، گلی که انگار بیشتر از نتیجه مسابقه مورد اهمیت قرار گرفته است البته این نخستین بار نیست که یک بازیکن قیچی برگردان می زند، آخرین بار هم نخواهد بود.
کد خبر: ۱۱۳۲۲۷۳
3 قیچی برگردان برتر قرن ، زیر طاق آسمان (تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین، بازیکنان زیادی تا امروز با قیچی برگردان گلزنی کرده اند اما در این میان سه ستاره بیشتر به چشم آمدند: کریستیانو رونالدو، زلاتان ابراهیموویچ و وین رونی.

قیچی برگردان های این سه فوق ستاره را مرور می کنیم:

3- در شبی که رئال مادرید با سه گل یوونتوس را در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تحقیر کرد رونالدو یکی از زیباترین گل های فوتبال را به ثمر رساند. گل دوم ستاره پرتغالی با ضربه قیچی برگردان و به شکلی استثنایی وارد دروازه بوفون شد. پای کریس رونالدو در زمان زدن گل دوم و ضربه قیچی برگردان ۲.۳۸ متر از زمین فاصله داشته است.

2- بی برو برگرد این قیچی برگردان که باعث گل برتری سوئد مقابل انگلیس در دیدار دوستانه شد از قیچی برگردان شب گذشته کریس قشنگ تر بود. این گل در سال 2013 به ثمر رسید و جایزه پوشکاش (گل برتر سال) را برد. زلاتان در این مسابقه از وسط زمین با یک حرکت شگفت انگیز پرید و این چنین به انگلیسی ها گل زد.

1- و اما وین رونی ... وین رونی در فوریه 2011 گل زیبایی برابر رقیب همشهری به ثمر رساند که با رای صدها هزار هوادار فوتبالی در سراسر دنیا به عنوان بهترین گل تاریخ لیگ برتر انگلیس در 20 سال برگزاری این رقابت‌ها انتخاب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها