کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران تا همین دو ماه پیش هفتمین مربی گران قیمت رقابت های جام جهانی 2018 فوتبال معرفی می شد اما بر اساس یک ارزیابی جدید چهارمین مربی گران قیمت این رقابت هاست.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۷۵
کارلوس کی روش، چهارمین مربی گران قیمت جام جهانی 2018 روسیه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تی اس ام اسپورت ، در صدر گران ترین مربیانی که در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه قضاوت خواهند کرد یواخیم لو قرار دارد، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان که 3.85 میلیون یورو در سال درآمد دارد.

در رتبه دوم تیته سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل قرار دارد. این مربی نیز 3.5 میلیون یورو در سال درآمد کسب می کند.

رتبه سوم متعلق به دیدیه دشام سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه است. سرمربی فرانسوی ها در سال 3.5 میلیون یورو از فدراسیون فوتبال این کشور پول می گیرد.

در نهایت کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران قرار دارد که بر اساس ادعای این سایت دو میلیون و 900 هزار یورو از فدراسیون فوتبال ایران پول دریافت می کند. (این ادعایی است که سایت دارد.)

البته در گزارش ها و اخبار قبلی که در رابطه با رده بندی گران ترین مربیان شاغل در جام جهانی 2018 روسیه انجام می شد چیزهای دیگری می دیدیم. از جمله اینکه لوپتگی سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا رده سوم است و سالیانه 3 میلیون یورو درآمد دارد اما اکنون نامش با دو میلیون و 800 هزار یورو پایین تر از کی روش قرار گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها