احتمال بسیار زیادی وجود دارد تا محسن مسلمان پس از پایان این فصل از رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به سرعت از پرسپولیس جدا شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۷۸۸
پرونده سپاهان - مسلمان دوباره باز شد

به گزارش جام جم آنلاین ، میانه او و برانکو چندان خوب نیست و جدایی او قطعی به نظر می رسد البته مسلمان بر خلاف رامین رضاییان این شانس را خواهد داشت تا در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کند!

ماجرای تمایل باشگاه سپاهان به جذب محسن مسلمان دیگر علنی شده است. تا چند سال پیش حداقل سعی می‌شد که این خبرها در طول فصل تکذیب شود اما الان از این خبرها نیست.

امروز مسعود تابش سرپرست باشگاه سپاهان برای چندمین بار این خبر را تائید کرد. آن هم در حالی که پنج هفته تا پایان لیگ هفدهم باقی مانده و مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در جریان است.

تابش البته سعی کرده کمی منصف باشد: «پنج بازی تا پایان فصل باقی مانده است. شرایط پرسپولیس هم به گونه‌ای است که بازی‌های حساسی را در لیگ قهرمانان آسیا پیش رو دارد. دور از مردانگی است که بخواهیم ذهن بازیکنی را به هم بریزیم و مذاکره مستقیم انجام دهیم. در جلسه کمیته فنی متوجه شدیم چه بازیکنانی می‌خواهیم. امکان دارد محسن مسلمان را هم بخواهیم اما نه با ۲ میلیارد تومان. در شرایط فعلی هم هیچ‌گونه مذاکره مستقیمی با او انجام نداده‌ایم. همانطور که احتمال دارد محسن مسلمان در لیست ما حضور داشته باشد امکان دارد جپاروف هم در لیست خریدمان باشد. اما احتمالی هم وجود دارد که هافبک بازی‌ساز دیگری بگیریم. نیاز مبرم به خرید در این پست داریم و نمی توانیم این موضوع را کتمان کنیم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها