پرسپولیس فردا در آخرین بازی آسیایی سال 96 خود به مصاف تیم الوصل امارات می رود، تیمی که در دیدار رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی حرفی برای گفتن نداشت.
کد خبر: ۱۱۲۹۱۵۱
پیش بازی الوصل - پرسپولیس ؛ در انتظار آتش بازی آخر سالِ ارتش سرخ +جدول گروه C

به گزارش جام جم آنلاین ، مصاف پرسپولیس و الوصل آخرین مسابقه رسمی سرخ های پایتخت در سال 96 است. الوصل ضعیف ترین تیم گروه C لیگ قهرمانان آسیا به شمار می رود، تیمی که بدون امتیاز در قعر جدول به سر می برد. مثل همیشه تصور بر این است که تیم قوی تر (پرسپولیس) مقابل تیم ضعیف تر (الوصل) شانس بیشتری دارد و مثل همیشه این تصور نادرست است. اصل مهمی که می گوید «هرگز تیمی را دست کم نگیرید» اینجا هم باید مدنظر قرار بگیرد، به خصوص اینکه نماینده امارات در خانه خودش بازی می کند و می خواهد به هر شکل ممکن حداقل یک امتیاز هم شده به دست بیاورد تا تیم بدون امتیاز گروه خودش نباشد.

اماراتی ها در دیدار رفت تقریبا با تیم دوم خود به میدان رفتند و با دو گل شکست خوردند. با اینکه آنها شش بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتند اما در برخی دقایق تند و تیز و هجومی ظاهر شدند که این نکته مهم باید مد نظر برانکو قرار بگیرد. پیروزی بی دردسر مقابل این تیم صعود بی دردسر را هم به دنبال خواهد داشت.

علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، حسین ماهینی ، کمال کامیابی نیا، فرشاد احمدزاده ، وحید امیری، علی علیپور و سیامک نعمتی که البته احتمال دارد محسن مسلمان به جای سیامک نعمتی در این ترکیب قرار بگیرد. پرسپولیس می‌خواهد سال ۹۶ را با برد به پایان برساند و در آسیا هم مثل لیگ برتر صدرنشین باشد.

الوصل فقط یک گل در سه بازی زده و ۵ گل خورده است با این حال در رده سوم جدول لیگ امارات است.

برنامه مسابقات گروه C

الوصل امارات - پرسپولیس ایران ساعت ۱۸:۴۵

السد قطر- نسف قارشی ازبکستان ساعت ۱۸:۴۵

جدول گروه C

1- پرسپولیس ۶ امتیاز

۲-السد ۶ امتیاز

۳- نسف قارشی ازبکستان ۶ امتیاز

۴- الوصل امارات بدون امتیاز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها