سریال ٩٠ قسمتی سعدی، حافظ و خواجوی کرمانی کلید خورد

دارابی: ساخت سریال مفاخر ایرانی در سطح جهانی

معاون امور استان های رسانه ملی:

سی مجموعه فاخر تولید می شود +عکس

معاون امور استان های رسانه ملی گفت: بیش از 30 سریال فاخر و ارزنده در مراکز صدا و سیما در حال تولید است.
کد خبر: ۱۱۲۸۵۷۵
سی مجموعه فاخر تولید می شود +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رسانه ملی، معاون امور استان های رسانه ملی در حاشیه بازدید از بخش های مختلف صدا و سیمای مرکز گیلان با تشریح عملکرد مراکز استانی صدا و سیما در سال 96 گفت: بیش از 30 سریال فاخر و ارزنده در مراکز استانی رسانه ملی در دست تولید است.

دکتر علی دارابی با تشریح اولویت های مراکز صدا و سیما در سال 97 گفت: سال 97 نخستین سال اجرای برنامه 5 ساله صدا و سیما در دوره ریاست جدید سازمان است که مراکز صدا و سیما در اجرای این برنامه نقش مهم و اساسی دارند.

وی همچنین به ویژه برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: در سال 97 در صدد تولید و پخش برنامه های فاخر با رویکرد گرامیداشت و تبیین دستاوردهای انقلاب در 40 سال گذشته هستیم.

معاون امور استان های سازمان صدا و سیما در ادامه از برگزاری جشنواره های مختلف در سال 97 هم خبرداد و گفت: نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران در همدان، بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان ها در چهار محال و بختیاری از جمله برنامه هایی است که فرصتی مناسب برای عرضه تولیدات فاخر مراکز استان هاست.

دکتر دارابی با اشاره به 24 ساعته شدن شبکه های تلویزیونی و رادیویی در استان های کشور گفت: این کار ظرفیت مناسبی برای کار و تولید برنامه های بیشتر با محتوای کیفی مطلوب فراهم می کند.

وی از برنامه های صدا و سیما برای ارتقای رادیو نما هم خبر داد و گفت: در سال 95 و 96 همه رادیوهای مراکز تبدیل به رادیونما شدند که قرار است در سال آینده گام جدی تری برای ارتقای رادیویی برداشته شود.

پرداختن به موضاعات نظیرآسیب های اجتماعی، مسائل خانواده، اوقات فراغت و جوانان از اولویت های برنامه سازی در مراکز استان های صدا و سیما در سال 97 است.

معاون امور استان های رسانه ملی در پایان با بیان اینکه مراکز استانی صدا و سیما در خط مقدم رسانه ملی هستند، افزود: امیدوارم سال 97 سال درخشش و سال طلایی برای مراکز استانی رسانه ملی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها