مدیرعامل موسسه جام جم از امضای تفاهم‌نامه‌ واگذاری مدیریت «پیام رسان سروش» از معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما به «منظومه فرهنگی - رسانه‌ای» خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۸۳۲۷

غلامرضا نوری با اعلام این خبر اظهار کرد: پیامرسان سروش به عنوان برترین و پرمخاطبترین پیامرسان ایرانی محصول جوانان نخبه و توانمندی است که «ما میتوانیم» را باور دارند.

مدیرعامل جامجم با اشاره به اینکه فناوری ایجاد و توسعه پیــامرســـانهـایی با مخاطبان چند ده میلــیونـــی، در رده فناوریهای راهبردی مانند «نانو» و «هستهای» است تاکید کرد : جوانان ما نشان داده اند همانطور که در آن زمینه ها توانستیم به قدرتهای اول دنیا برسیم ، در این فناوری نیز بزودی با سایر رقبای جهانی هم آوردی خواهیم کرد. وی به مشارکت بخش خصوصی با سازمان صدا و سیما در توسعه پیامرسان سروش اشاره کرد و گفت : این راهبرد درستی برای دست یابی به موفقیتهای فعلی و پیش روی این پیام رسان است که همچنان باید تقویت شده و ادامه داشته باشد.

نوری تاکید کرد : همافزایی پیامرسام سروش به عنوان «سرویس پایه» با «نهضت توسعه محتوای فضای مجازی» ، فرصتی بزرگ برای انجام ماموریتهای سازمان صدا و سیما در منظومه ی فرهنگی - رسانهای جام جم است.

وی با اشاره به ماموریت وزارت ارتبـــاطــات در راهاندازی و حمایت از پیام رسان های بومی افزود: توقع این بود که این وزارت خانه متناسب با ابعاد این «پروژه ملی» حمایت های بزرگی از پیام رسان های بومی انجام دهد. اما متاسفانه حتی وعده های حداقلی اعلام شده هم به طور کامل محقق نشده است.

گفتنی است، جامجم بزودی گزارش مفصلی از چگونگی توسعه پیامرسانهای داخلی و موانع پیشروی آنها منتشر خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها