نماینده مردم سمیرم استان اصفهان از مراجعت یک تیم 300 نفره یگان ویژه به محل سقوط هواپیمایATR تهران – یاسوج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۳۴۲۰
چند روستا صدای سقوط هواپیما را شنیده‌اند/ اعزام یگان ویژه نیروهای مسلح به منطقه سمیرم

اصغر سلیمی در گفت وگو با جام جم آنلاین در خصوص آخرین وضعیت سرنوشت هواپیمای ناپدید شده تهران – یاسوج گفت: اهالی دو سه روستایی که هم مرز استان کهکیلویه و بویر احمد نزدیک قله دنا سکونت دارند که حوالی ساعت 9 بامداد امروز صدای سقوط هواپیما را شندیده اند.

وی افزود: پس از اینکه خبر از رادار خارج شدن هواپیمای ATR منتشر شد، بخشداری ها- بهیاری ها و ستاد بحران و اورژانس سمیرم همراه با 5 تیم هلال احمر به منطقه اعزام شدند و 7 تیم امدادی هم از شهرکرد در حال اعزام به محل سانحه است.

وی در این باره تصریح کرد: تیم های یاسوج و آباده هم در آماده باش کامل قرار دارند تا در صورت لزوم به منطقه سمیرم گسیل شوند.

سلیمی در خصوص شرایط جوی منطقه خاطر نشان کرد: با توجه سردی هوا- بارش برف سنگین- وزش باد شدید - کوهستانی و ابری بودن هوا متاسفانه تاکنون محل دقیق سقوط هواپیما شناسایی نشده است. با توجه به وجود قلل مرتفع در منطقه سمیرم احتمال دسترسی و کشف لاشه هواپیما به این زودی امکان پذیر نیست و تجسس بالگرد هم به خاطر شرایط بد جوی میسر نیست. احتمال دارد هواپیما در نقاط بالایی کوه ها و یک مکان غیر قابل دسترس سقوط کرده باشد.

وی با بیان اینکه تیم های امدادی در آماده باش کامل قرار دارند، ادامه داد: تیم ها در حال گشت زنی و جستجوی بدنه هواپیما هستند و یک تیم 300 نفره یگان ویژه نیروهای مسلح هم در حال مراجعت به محل حادثه هستند تا در امر جستجو تسهیل بخشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها