توصیه‌هایی برای خرید هدیه سال نو

4 هدیه جالب برای خوره‌های فناوری

درحالی به پایان سال نزدیک می‌شویم که بسیاری از افراد مشغول برنامه‌ریزی تهیه هدیه سال نو برای دوستان و یا اعضای خانواده خود هستند. این جست‌وجو اگرچه بیشتر با توجه به علایق و سلیقه‌ آنها هدایت می‌شود، اما نباید فراموش کنیم امروز فناوری‌های نوین و لوازم جانبی وابسته به آن یکی از بهترین گزینه‌های خرید بخصوص به عنوان هدایا با مناسبت‌های مختلف است.
کد خبر: ۱۱۲۲۲۹۴
4 هدیه جالب برای خوره‌های فناوری

به همین دلیل جام جم آنلاین فهرستی از گزینه‌های مناسب کادویی برای افرادی که خوره فناوری هستند، برایتان تهیه کرده که می‌توانید براساس سلیقه و بودجه‌ای که در اختیار دارید از میان آنها انتخاب کنید. البته قبل از اینکه سفارش دهید باید مدنظر داشته باشید که اینگونه هدیه‌ها معمولا گران قیمت هستند.


لیوان خودگرمایشی


چای و قهوه از جمله نوشیدنی‌های محبوب علاقمندان به گشت و گذار در دنیای مجازی هستند به این ترتیب که اغلب کسانی که کارشان با رایانه است همیشه یک لیوان پر از چای یا قهوه کنار دست دارند.
اما نکته اینجاست که معمول وقتی آنها غرق در انبوه اطلاعات دنیای مجازی هستند نوشیدنی محبوبشان سرد می‌شود و دائم باید مجددا آن را گرم کنند. به همین دلیل خرید یک لیوان خودگرمایشی می‌تواند بهترین گزینه برای خوره‌های دنیای صفر و یکی باشد.

این کالا اگرچه به ظاهر فناوری پیچیده‌ای دارد اما قیمت آن کاملا مناسب است و می‌توان یک ست از این لیوان را تنها با قیمتی معادل 300 هزار تومان تهیه کرد، البته توجه داشته باشید، این وسیله در واقع یک دستگاه چای ساز جمع و جور است که خریداری می‌کنید، چون فقط بخش گرمکن چای ساز است.


ویدئو پروژکشن قابل حمل


در دنیای دیجیتالی امروز بسیاری از کنفرانس‌ها و جلسات مدیریتی با استفاده از فایل‌های تصویری و بکارگیری ویدئو پروژکتور مدیریت می‌شود، این درحالی است که در برخی موارد به دلیل مکان برگزاری جلسات امکان استفاده از این دستگاه نیست. اما ظاهرا یکی از شرکت‌های سازنده تلفن همراه و یکی از تولیدکنندگان بنام لوازم صوتی و تصویری به تازگی ویدئوپروژکتور قابل حملی ساخته که می‌توان تصاویری با عرض 70 اینچ (حدود 180 سانتی‌متر) را در محل مورد نظر به نمایش درآورند.

کارایی این وسیله برای افرادی که دائم برای شرکت در جلسات مختلف سفر می‌کنند یا آنهایی که در استارت‌آپ‌های مختلف فعالیت می‌کنند بسیار زیاد است و بد نیست یکی از این وسیله‌ها داشته باشند. برای خرید یک دستگاه از این پروژکشن‌های چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان است.


کیف شارژ کننده تلفن همراه


وقتی صحبت از تلفن همراه و استفاده از خدمات آن به میان می‌آید اولین نکته‌ای ذهن هر کاربری را به خود مشغول می‌کند چگونگی تامین برق مورد نیاز آن است. شارژر فندکی ماشین، انواع شارژرهای یو اس پی، پاور بانک‌ها و مواردی از این دست طراحی شده تا تلفن همراه شما همواره شارژ داشته باشد ولی مدتی است زیبایی این لوازم و کاربرد چندگانه آنها نیز مورد توجه سازندگان قرار گرفته است. به صورتی که کیف‌های پولی ساخته شده که در واقع شارژر تلفن همراه هستند و دارنده می‌تواند با استفاده از آن نه تنها برخی مدارک و پولهایش را حفظ کند بلکه تلفن همراه خود را نیز شارژ نگه می‌دارد.
اگر قصد دارید یک عدد از این کیف‌ها را به عنوان عیدی برای کسی خریداری کنید تقریبا 300 هزار تومان نیاز دارید.


مینی اتوی مسافرتی


صحبت از مسافرت و جلسات کاری در شهرستان‌ها یا دیگر کشورها به میان آمد یکی از مهترین مشکلات افراد در این گونه سفرها چروک شدن البسه همراهشان است. مشکلی که در برخی موارد می‌تواند نتایج جلسات را هم تحت تاثیر خود قرار دهد چون محل اقامت امکاناتی برای اتوکردن لباس‌های چروک ندارد. پس اگر شما می‌خواهید برای فردی که دائم السفر است هدیه‌ای بخرید بهترین گزینه می‌تواند مینی اتوی مسافرتی باشد. برای خرید این اتو زیاد نیازی نیست هزینه کنید چون قیمت آن تقریبا 60 هزار تومان است.

عماد عزتی / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها