برادر کاووس سیدامامی با بیان اینکه برادرم خودش را حلق‌آویز کرده است، گفت: تعدادی از رسانه‌ها مریض هستند و دائماً ما را تحت فشار گذاشته‌اند که مجبور به بیان خلاف واقع شویم.
کد خبر: ۱۱۲۱۸۸۲
برادر مرحوم سیدامامی: برادرم خودش را حلق‌آویز کرده است

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، حاشیه سازی برخی از رسانه‌ها در خصوص کاووس سیدامامی که در روز‌های گذشته به‌اتهام همکاری با یک شبکه جاسوسی و جمع‌آوری اطلاعات به‌نفع بیگانگان در بازداشت خودکشی کرد برادر او را به واکنش وادار کرد.

کامران سیدامامی با اشاره به داغدار بودن خانواده در گفت‌وگویی از رسانه ها خواهش کرد تا به شایعات در خصوص خودکشی برادر او دامن نزنند.

وی با بیان اینکه از سوی تعدادی از رسانه ها برای بیان خلاف واقع تحت فشار است، افزود: واقعاً تعدادی از رسانه‌ها مریض هستند.

برادر کاووس سیدامامی تصریح کرد: بنده و همسر مرحوم، جنازه را دیده‌ایم و با اصرار معاون دادستان که گفته بود جنازه را نگاه کنید و همه موارد را بررسی کنید، این کار را کرده‌ایم و به‌ جز آثار حلق‌آویز شدن که روی جنازه معلوم است و این موضوع در فیلم زندان هم کاملاً مشخص است، هیچ مسئله دیگری وجود ندارد و خودکشی از طریق حلق‌آویز کردن کاملاً مشهود است.

کامران سیدامامی تصریح کرد: از رسانه‌ها خواهش دارم که با خبرسازی موجب آزرده شدن خانواده مرحوم نشوند، من شخصاً مایل به کالبدشکافی مجدد نیستم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها