«عابر بانک» قرار بود فعلا دور و بر پرسپولیس آفتابی نشود. ممنوع شدن حضور هدایتی در کنار سرخ ها قانونی بود که از دوره مدیریت طاهری آغاز شد و در دوران سرپرستی گرشاسبی هم ادامه پیدا کرد اما هفته گذشته یک ملاقات محرمانه بین پرسپولیسی ها و هدایتی شکل گرفت.
کد خبر: ۱۱۱۸۹۸۳
ملاقات محرمانه سرخ ها با عابربانک ؛ آغاز دو دستگی در پرسپولیس +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین ، روز چهارشنبه برخی از بازیکنان پرسپولیس به دیدار حسین هدایتی سرمایه دار معروف رفتند.

ابتدا گفته شد که پرسپولیسی ها از هدایتی هر کدام دو سکه گرفته اند اما آخرین اخبار حاکی از این است که هر کدام چهار سکه گرفته اند.

نکته بسیار مهم این است که هیچ یک از پرسپولیسی ها مجاز نبودند تا درباره ملاقات روز چهارشنبه خود با هدایتی چیزی بگویند تا مبادا در صورت باخت احتمالی به سپاهان همه چیز به گردن هدایتی بیفتد و حاشیه جدیدی به وجود بیاید اما پس از دیدار با سپاهان بازیکنان مجاز بودند در رابطه با ملاقات خود با این فرد در شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی کنند.

دو واکنش کاملا متفاوت

نخستین واکنشی که از پرسپولیسی ها دیدیم پست عجیب محسن مسلمان بود. او با انتشار عکسی از خود ، سایر پرسپولیسی ها و حسین هدایتی نوشت: «مرسی که هستی». او حسین هدایتی را هم منشن کرده بود.

اما علیرضا بیرانوند که در شب ملاقات سرخ ها با هدایتی حضور نداشت پستی انتقادی در اینستاگرام خود منتشر کرده و واضح به نظر می رسد که منظور او هدایتی است. مشخص نیست بیرانوند چرا در ملاقات پرسپولیسی ها با هدایتی حضور نداشته، آیا دعوت نشده یا به خواسته خودش نرفته؟

بیرانوند در پست خود نوشته است: «این برد تقدیم به همه کسانی که برای پرسپولیس زحمت کشیده اند و پیشکش به هوادارانی که در هر شرایطی حامی تیم بوده اند.
این پیروزی ها به راحتی به دست نمیاد و پشت همه این موفقیت ها تلاش شبانه روزی افراد زیادی از جمله مدیریت باشگاه به ویژه آقای گرشاسبی هستش ، هر چند عده ای سعی در سنگ اندازی در کار ایشان را دارند و تمام هدفشان نتیجه نگرفتن پرسپولیس است.
امیدوارم این تعداد اندک ولی پرحاشیه دست از لجاجت با پرسپولیس بردارند و به مقاصد شخصی فکر نکنند.»

آغاز دودستگی در پرسپولیس؟

این که یک بازیکن موافق حضور هدایتی در کنار پرسپولیس است و یکی دیگر نه سرآغاز دو دستگی در پرسپولیس خواهد بود. سوال دیگر این است که گرشاسبی از این ملاقات اطلاع داشته؟ و اگر نداشته بازیکنان پرسپولیس با چه مجوزی به عنوان بازیکن پرسپولیس از هدایتی سکه گرفته اند؟ عابربانک ممکن است اینبار با خودش حاشیه به پرسپولیس بیاورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها