بازیکن جدید ایرانی تیم ناتینگهام فارست انگلیس گفت: بازی در فوتبال انگلیس دشوار است و بی‌صبرانه منتظر اولین بازی‌ام برای ناتینگهام فارست هستم.
کد خبر: ۱۱۱۸۶۰۳
دژاگه: بی‌صبرانه منتظر اولین بازی‌ام برای ناتینگهام فارست هستم

به گزارش جام جم آنلاین ، اشکان دژاگه پس از عقد قراردادش گفت: من واقعا از بودن در اینجا و بازگشت به فوتبال انگلیس خوشحال هستم.

ملی‌پوش ایرانی تیم ناتینگهام فارست ادامه داد: سرمربی تیم ناتینگهام فارست با مدیر برنامه‌هایم صحبت کرد و علاقمند به عقد قرارداد با من بود. خواستن باشگاه و کادر فنی برای من یک تصمیم آسان را فراهم کرد. من درباره این پیشنهاد فکر نکردم و دادن پاسخ مثبت به آن آسان بود. خوشحالم که می‌توانم به این تیم کمک کنم.

دژاگه درباره حضور دوباره‌اش در فوتبال باشگاهی انگلیس پس از یک دوره بازی 2 ساله در تیم فولام گفت: زمانی که در آلمان بازی می‌کردم همواره می‌گفتم رویای من حضور در فوتبال انگلیس است. من در لیگ برتر با تیم فولام بازی کردم و حالا در چمپیونشیپ برای تیم ناتینگهام فارست بازی می‌کنم. من این لیگ را دوست دارم و می‌دانم که فوتبال در انگلیس چقدر دشوار است. بی‌صبرانه منتظر اولین بازی برای تیم جدیدم هستم. من بازیکنی هستم که عاشق حمله کردن است. یک بازیکن هجومی در زمین هستم و همیشه پیروزی را می‌خواهم. امیدوار هستم بتوانم چیزهایی را به هواداران اهدا کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها