در گفتگو با جام جم آنلاین

شمسایی: فالکائو رقیب من نبود / برمی گردم و رکوردم را پس می گیرم

وحید شمسایی ناراحت و عصبانی است. امروز از صبح مدام پاسخگوی رسانه های مختلف است. چرا؟ چون همین بامداد امروز رکورد ارزشمند جهانی او از بین رفت.
کد خبر: ۱۱۱۸۳۴۳
شمسایی: فالکائو رقیب من نبود / برمی گردم و رکوردم را پس می گیرم

به گزارش جام جم آنلاین ، بامداد امروز فالکائو اسطوره پا به سن گذاشته فوتسال جهان از رکورد ملی شمسایی عبور کرد.

تیم ملی فوتسال برزیل بامداد امروز (چهارشنبه) در اولین دیدار خود در جام گرندپری به مصاف تیم ملی اروگوئه رفت که این مسابقه با برتری 10 بر یک سلسائو خاتمه یافت.

فالکائو، ستاره تیم ملی برزیل در این دیدار دو بار دروازه حریف را گشود و تعداد گل‌های ملی خود را به 393 گل رساند. فالکائو با عبور از وحید شمسایی 392 گله، آقای گل جدید فوتسال جهان لقب گرفت.

شمسایی از ماه ها پیش نسبت به شکسته شدن رکوردش هشدار داده بود و گفته بود که حاضر است برای حفظ این رکورد به تیم ملی فوتسال ایران برگردد.

وی در گفت و گو با جام جم آنلاین اظهار داشت: «از صبح بارها تاکید کرده ام. رکورد جهانی من پیش از آنکه متعلق به من باشم سند افتخار فوتسال ایران و اصلا ورزش ایران بود. رکورد من چه از رکورد علی دایی کم داشت؟ این رکورد مال همه بود. الان برای خودم ناراحت نیست. برای این ناراحتم که ما افتخار بزرگی را که می توانستیم به راحتی حفظ کنیم با کم کاری و تعلل از دست دادیم. »

وی افزود: «قبل از اینکه فالکائو رکورد من را بزند اعلام آمادگی کردم که به تیم ملی برگردم با گلزنی حاشیه امنیت بیشتری ایجاد کنم اما متاسفانه همه چیز فقط در حد قول بود و فراتر از حرف نرفت. ما باید مرد عمل باشیم. زحمات من و همه کسانی که در این سال ها به من کمک کردند گل های زیادی بزنم بر باد رفت. »

شمسایی خاطرنشان کرد: «اگر راه بدهند و اگر شرایط را مهیا کنند برمی گردم و رکوردم را پس می گیرم. یک گل فاصله ای نیست، مشکل این است که مسئولان فدراسیون فقط قول می دهند. چند بازی دوستانه بگذارند تا من نه برای خودم که برای افتخار فوتسال این مملکت به میدان بروم. این اختلاف به راحتی قابل جبران است، اما موضوعی که به شدت من را ناراحت کرده این است که بعید می دانم مسئولان همکاری کنند.»

وی خاطرنشان کرد: «فالکائو رقیبی برای من نبود. با اینکه بازی های ملی اش خیلی بیشتر از من است اما رقیبی نبود که بتواند رکورد من را بزند. متاسفانه کم کاری ها باعث شد تا من این افتخار بزرگ را از دست بدهم. منتظر کوچک ترین فرصتی هستم که بتوانم فالکائو را دوباره پس بزنم. امیدوارم این بار قول ها در حد حرف نباشد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها