انتظارها پایان یافت؛ مفقود شدگان سرخه‌ای پیدا شدند

فرماندار سرخه گفت: با پیدا شدن سه نفر که روز گذشته در اثر برف شدید در کوهستان‌های افتر مفقود شده بودند، عملیات جستجو متوقف شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۶۴۶
انتظارها پایان یافت؛ مفقود شدگان سرخه‌ای پیدا شدند

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، علی مویدی زاده ضمن بیان اینکه سه شهروند سرخه که روز گذشته در منطقه اروانه افتر مفقود شده بودند، با کمک اکیپ های امدادی پیدا شدند، تاکید کرد: با یافتن این افراد عملیات جستجو متوقف شد و خوشبختانه این افراد در سلامت به سر می برند.

وی افزود: نگرانی ها به دلیل گذران یک شب در سرمای زیر صفر درجه وجود داشت که خوشبختانه صبح دوشنبه این افراد پس از ۲۴ ساعت و به سلامت پیدا شدند.

فرماندار سرخه گفت: صبح یکشنبه خبر فقدان این سه نفر در منطقه اروانه به نیروهای امدادی اعلام و جستجو از همان زمان آغاز اما با تاریکی هوا و کولاک شدید همزمان با ساعت ۲۰:۳۰ شب یکشنبه عملیات جستجو متوفق شد.

مویدی زاده تاکید کرد: عملیات امداد صبح دوشنبه برای دومین بار آغاز و خوشبختانه دقایقی قبل این سه نفر در سلامت جسمی پیدا شدند.

محمد رضا، مرتضی و نعمت ولی سه شهروند سرخه‌ای اهل روستای افتر بودند که روز گذشته با یک دستگاه نیسان وانت راهی اروانه شدند و تا امروز صبح از آنها خبری در دسترس نبود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها