مرد جوان که به رابطه همسرش با شریک سابق خود شک کرده بود، دست به اقدام عجیبی زد. متهم با کشاندن شریکش به خانه، او را پنج ساعت کتک زد و با سیخ داغ شکنجه داد تا از او اعتراف بگیرد.
کد خبر: ۱۱۱۷۲۴۱
5 ساعت شکنجه شریک به خاطر سوءظن

به گزارش جام‌جم، روز‌های پایانی دی امسال مردی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از شریک سابق خود به اتهام حبس غیر قانونی و شکنجه پنج ساعته در خانه‌ای شکایت کرد.

با دستور بازپرس رضوانی، پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

شاکی به افسر تحقیق گفت: من با مردی مدت‌ها پیش آشنا شده و با هم ارتباط مالی داشتیم اما از چندی پیش دچار اختلاف شدیم و شراکتمان به هم خورد. اختلاف و درگیری‌مان ادامه داشت تا این‌که روز حادثه غافل از این‌که او چه نقشه‌ای در سر دارد، با وی تماس گرفتم و خواستم هر طور شده به این اختلاف و مشکلات مالی پایان دهیم. با گرفتن نشانی خانه‌اش به یکی از محله‌های تهران رفتم. با حضورم در آنجا شریک سابقم در خانه نبود. با تعارف همسرش وارد خانه‌شان شدم. منتظر ماندم تا دقایقی بعد شوهر او آمد و زن جوان رفت و من و آن مرد در خانه تنها بودیم. با او حرف زدم و خواستم هر چه سریع‌تر تکلیفم را مشخص کندو به این اختلاف مالی پایان دهد. او پاسخ درستی نمی‌داد و مدام طفره می‌رفت. بعد یکباره بر سرم فریاد زد که تو باید اعتراف کنی با همسرم چه رابطه‌ای داری؟!

شاکی ادامه داد: هر چه گفتم دچار سوءظن شده‌ای و من ارتباطی با او ندارم، بی‌فایده بود. او با این کار و تهمت زدن به من سعی داشت صورت مسأله اختلافمان را پاک کند. خواستم به پلیس زنگ بزنم که کتکم زد و مرا به داخل یکی از اتاق‌ها انداخت. بشدت کتکم زد که با وی درگیر شدم. زمانی که بد حال شدم در اتاق را قفل کرد و دست و پایم را با پارچه‌ای بست. بعد همین طور که مرا کتک می‌زد، رفت و سیخ داغ آورد و با آن دست وپا و بدنم را سوزاند. پنج ساعت مرا شکنجه داد. زمانی که دیگر جانی در بدنم نمانده بود، دست و پایم را باز کرد و خواست خانه‌اش را ترک کنم. بسختی از آنجا بیرون آمدم و به کمک یک راننده عبوری خودم را به مرکز درمانی رساندم. بعداز اقدامات درمانی به خانه رفتم و سپس از او شکایت کردم.

با شکایت وی، متهم پرونده تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و چند روز پیش بازداشت شد. متهم با انتقال به پلیس آگاهی به افسر تحقق گفت: شاکی شریک سابقم بود. مدتی بود به رفتار او با همسرم شک کرده و گمان می‌کردم باید رابطه‌ای میان آن دو باشد. به همین خاطر شراکتم را با آن مرد به هم زدم. او که به خانه آمد تصمیم گرفتم به جای حل و فصل مشکل مالی مان، هر طور شده از او اعتراف بگیرم. به همین خاطر شریک سابقم را کتک زدم و با سیخ داغ شکنجه‌اش کردم تا اعتراف کند با زنم در ارتباط است اما او پنج‌ساعت شکنجه شد و اعتراف نکرد. مطمئن شدم با همسرم ارتباط ندارد و رهایش کردم.

با اعتراف مرد جوان برای او به اتهام حبس غیرقانونی شاکی و آزارو اذیت جسمانی وی، قرارقانونی صادر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها